Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 23 april 2021

Slimeline Silhouette

 Hallo allemaal,


Hebben jullie die leuke kleine stempeltjes van Nellie Snellen al gezien? Vast wel toch ;)

Ik heb er een slimline kaart mee gemaakt.
Hiervoor heb ik eerst de 1 na grootste maat van de stans set gebruikt om aquarel papier uit te stansen.
Daarop ben ik gaan werken. 
Op mijn craftsheet heb ik Distress Oxide inkt gezet en daar wat water op gesprayd.
Daar heb ik de kaart van aquarel papier doorheen gehaald.
Net zo vaak tot ik het mooi vond.

In dit geval heb ik de Speckled Egg, de Broken China en de Victorian Velvet gebruikt qua kleuren.



Daarna nog met de kleur Speckled Egg wat script gestempeld en wat spetters er mee gemaakt.
Die spetters maak je door wat inkt op je sheet te zetten en daar water door te doen. Met kwast neem je dit op en tik je het af boven de kaart.
Toen vond ik de achtergrond leuk genoeg om op te gaan werken met de stempeltjes.

Eerst heb ik de boog gestempeld met daar onder de konijntjes.
Links nog een konijn en rechts de vogels en een grasje.

Met een Stabilo All potlood heb ik de bodem gemaakt, anders zweven de konijntjes.

Als laatste nog een kleine tekst erop gestempeld en heb ik de grootste maat van de slimline stans gebruikt voor het roze cardstock wat er achter geplakt is.

Het zijn echt hele lieve kleine stempeltjes die zich voor zo`n slimline kaart heel mooi lenen.
Het stempelen heb ik gedaan met de Versafine Clair - Nocturne.

De gebruikte materialen kan je bestellen bij www.hobbyvision.nl. Als je op de foto hieronder klikt, kom je meteen bij het juiste product terecht.
 
                              

Geen opmerkingen: