Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 18 april 2021

Facebooklive - Pocketlabel met de Farm Collection met Lisanne

 Hoii allemaal!

In dit blogbericht beschrijf ik voor jullie hoe ik mijn pocketlabel heb gemaakt.
Deze label heb ik gemaakt tijdens een Facebooklive uitzending in onze Facebookgroep 'Create it with HobbyVision'.
Ik heb hiervoor allerlei leuke stansen en inkten gebruikt.


Allereerst ben ik begonnen met het grote label.
Dit is een Planner Essentials stans van Elizabeth Craft Design (Planner Essentials 26).
Hierop heb ik wolken gemaakt met een mask stencil van Lawn Fawn en Speckeld Egg Distress Ink.
Het leuke van dit mask stencil is, is dat er 4 verschillende kanten aan zitten. Je kan dus super veel wolken maken. 
Onderaan de pagina heb ik een grasrand gemaakt met ook een mask stencil van Lawn Fawn en Distress Ink Peeled Paint.


Het is de bedoeling dat boven op het grote label een pocket komt.
De pocket heb ik gestanst en eerst bewerkt met inkt. 
Eerst onderaan een grasrand en daarboven een blauwe lucht. Dit deed ik ook met Speckeld Egg en Peeled Paint.
Een pocket plak je op zodat je er wat in kan stoppen. Door op de flapjes dubbelzijdig tape te plakken, kan je de pocket opplakken. 


Tijdens deze live ging ik ook aan de slag met de super leuke Farm Collection van Elizabeth Craft Design.
De leuke zonnebloemen komen uit de accessoires set. Deze bracht ik op kleur met Distress Ink Wild Honey, Fossilized Amber en Peeled Paint.
Dit plakte ik op met daarvoor nog een tekst. Dit is een stempel uit de Farm Collection.


Natuurlijk moest er in de pocket nog een kleiner label.
Hier heb ik een groene onderlaag gemaakt en daar boven een blauwe lucht.
Hierop heb ik allerlei leuke stansen verwerkt, zoals een hooibaal, een appel, peer en een wortel. 
Ook het schaapje mocht niet ontbreken.
Is dit niet super schattig?
Als laatst heb ik nog wat reinforcers opgeplakt en wat zwarte hemp cord er aan vast gemaakt.
En zo heb je een schattig pocketlabel gemaakt.

Ik hoop dat jullie weer wat ideetjes gekregen hebben.
Wil je de uitzending nog eens terugkijken? Dan kan dat hier:

De gebruikte materialen kan je hier vinden: 

Heel erg bedankt voor het lezen! 
Tot snel!

Liefs Lisanne 

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig leuk!! Groetjes Betha