Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 24 april 2021

Time to Relax - Hortensia Clearstamp met Derwent Pastel potloden

Vandaag heb ik een kaart voor jullie om te laten zien met de mooie Hortensia stempel. Dit is de Studio Light - JMA Collection -Time to Relax - Clearstamp A5 - nr. 22.


Ik heb de hortensia gestempeld op ClaireFontaine - Pastelmat papier - Nummer 5
met een VersaMark Watermark Stamp Pad. Daarna geĆ«mbossed met WOW embossingpoeder - Bright White - Super Fine en een heat tool.

Het inkleuren heb ik gedaan met de Derwent Pastel potloden. De potloden zijn echt krijtachtig en laten zich ook heel mooi blenden met een droge doezelaar. 
En ik kleur nog wel eens gauw te donker, maar met deze potloden kun je gewoon met wit over het donkere gedeelte heen om het weer lichter te maken!
En de potloden zijn ook los te koop, als je ze eerst wilt uitproberen.



Toen de bloem klaar was heb ik er nog wat druppel stempels op de achtergrond geĆ«mbossed en hem daarna gemat op wit cardstock en Olijfgroen Linnenkarton van CardDeco.

Uit het Studio Light - JMA Collection 4.0 - Stickerboek A6 (Nederlands) heb ik een mooie tekst gehaald en deze ook op hetzelfde olijfgroen linnenkarton gemat en met foamtape verhoogd opgeplakt.


Bedankt weer voor het kijken!



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.