Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 7 april 2021

Today

 Hallo Allemaal,

Vandaag weer aan mij de beurt om jullie inspiratie te geven. Dit keer heb ik een plannerpagina gemaakt in de sidekick van Elizabeth Craft Design.


Als basis heb ik een Elizabeth Side Kick stans genomen uit de laatste collectie. Zo heb je een mooie basis om je pagina te gaan vullen.

Door gebruik te maken van diverse gestempelde woorden en korte teksten word het een mooi geheel en een mooie herinnering voor later door gebruik te maken van foto's.


 


Ik hoop jullie weer inspiratie te hebben gegeven om zelf een leuke pagina te maken. De gebruikte stanzen en stempels zet ik hieronder voor jullie neer.

Creatieve Groet

Gebruikte Producten: