Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 19 april 2021

Voor jou

 Hallo allemaal,

vandaag heb ik een kaart om te laten zien met de mooie

DDBD mal dutch card art Heart.

Dit kaartje heb ik voor de verjaardag van Jenine gemaakt.



De basis heb ik uit wit cardstock gemaakt, en deze bekleed

met het mooie papier uit de JMA collectie.

Hierop heb ik een schudgedeelte gemaakt,



Op de linkerkant heb ik de mooie mandala stans gebruikt,

ook uit de JMA collectie van Studio Light.

Hierop een bloementoefje gemaakt met de floral6 van ECD.



Als de kaart open is zie je links weer een stukje met de mandala

stans. In het midden van de kaart een leuke klok uit mijn voorraad,

en hier ook weer een leuke bloemen toef gemaakt. De blaadjes onder

de bloemen zijn van de floral 5 en iki heb nog blaadjes geknipt uit

een mintay blokje floral 2.

Ook zie je er een stukje verbandgaas onderuit piepen wat ik heb

bewerkt met distress vintage foto.

Nog een leuk kantje aan de rechterkant uit m'n voorraad.



Aan de rechterkant heb ik met de mandala een pocket gemaakt,

en hierin twee tickets gestopt waarop ik twee oude fotootjes heb geplakt.

Nu maar hopen dat Jenine het kaartje leuk vindt hihi.


Ik zal hieronder de linkjes neerzetten van de materialen wat ik heb gebruikt,

en als je op het plaatje klikt kom je meteen bij het produkt in de webshop.

Dan wens ik jullie nog een fijne dag en graag tot de volgende keer!

Lieve groetjes, Pouwla.




    
   
  
  











 



1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha