Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 28 maart 2018

ATC's met AALL & Create en net wat ik kon vinden



Hoi allemaal!
Vandaag even een ander soort post dan jullie van mij gewend zijn.
Namelijk de aankondiging voor de live uitzending vanavond in onze Facebook groep:

Vanavond ga ik laten zien hoe je deze leuke ATC's (Artist Trading Cards) kunt maken zonder er al teveel materiaal voor nodig te hebben.
Ik gebruikte vooral net wat ik kon vinden en zal vanavond laten zien hoe je met behulp van bierdopjes, plamuurmesjes, glazen flesjes en wat witte gesso in combinatie met een paar mooie kleuren inkt en gave stempels de meest toffe ATC's kunt maken.
En deze technieken zijn natuurlijk ook te gebruiken bij het maken van kaarten, art journals, mixed media en lay-outs. 

Kijk je gezellig mee? Ik start om 19.30u :)