Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 14 maart 2018

For You

Hallo allemaal,

Wat is het toch heerlijk ontspannend bezig zijn met dit soort kaartjes.
Een mixed media stijl kaartje waarbij ik voor de basis alleen twee markers
van Studio Light heb gebruikt.


Ik heb een stuk aquarel papier van 13 x 13 cm gesneden en op mijn craftsheet heb ik
met de wine red en de old red Light Markers wat kleur aangebracht.
Daar heb ik met een sprayflesje wat water op gesprayd en heb daar het 
paper doorheen gehaald. Alleen aan de randjes want dit is de onderste kaart.

Vervolgens heb ik nog een kaart gesneden van aquarel papier van 12 x 12 cm
Ik heb weer de twee kleuren Light Markers op mijn craftsheet gedaan en wat water toegevoegd.
Daar heb ik ook de tweede kaart doorheen gehaald. Nu heb ik hem gedroogd en nog een keer door het water gehaald, dit heb ik een paar keer herhaald totdat ik mijn achtergrond oke vond.

Ik heb op de achtergrond een mask van Dutch Doobadoo gelegd en heb weer inkt op mijn sheet gedaan. Die inkt heb ik met een sponsje opgenomen en door de mask gewreven, heel lichtjes zie je een patroontje van de mask. 

Als laatste nog gestempeld met een basic stempel van studio light met lettertjes.

De randjes heb ik met een distresser ruw gemaakt 

Daarna heb ik de cirkelstans uitgestanst en voorzien van embossinginkt met embossingpoeder van Lindy`s, de royal burgundy blue. Deze is donkerrood/paars met een kleine blauwe gloed er doorheen.

Deze heb ik op de kaart geplakt en ben de rest van de versiering erop gaan plakken.


Een aantal bloemen en een metalen vlinder, wat doorzichtige steentjes, wat tekstjes van
Tim Holz en een tab bovenaan die ik met de tab punch gemaakt heb.

als laatste nog met een Light Marker wat streepjes langs de randjes gezet en ook met
een witte uniball pen.

Als laatste heb ik het geheel op een kaart van 13,5 x 13,5 cm geplakt.


 Image and video hosting by TinyPic
Metal Art - Dichte vlinders (3st) Charms - Vintage ink nibs 32*7mm - Antiek Zilver (3stk) Studio Light - Light Marker - Chique (MARKER05) WaterArt Aquarelpapier - 20 sheets / A4 / 185 grs WOC Flowers - Chrysanthemums - Off white

Studio Light - So Spring - Stansmal STENCILSS74  Studio Light - Clearstamps Basics Mixed Media - STAMPSL274 Tsukeniko - Sponge Dauber CraftEmotions - Adhesive Craftsheet 50x80cm 

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig en mooie kleuren! Groetjes Betha