Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 6 maart 2018

Happy birthday to you


Een simpele rustige kaart vind ik ook altijd mooi.
Deze heb ik gemaakt door de stempel van Studio Light 226 te stempelen op Toned Tan-Mixed media papier van  Strathmore met Versamark en daarop embossingpoeder van Lindy`s 
De embossingpoeder heb ik met de heattool laten smelten in de Versamark inkt.

Daarna heb ik de bloem ingekleurd met Zig clean color real brush markers.
Persoonlijk vind ik dat nog steeds geweldige stiften om mee te kleuren, maar zoals ik al zei, persoonlijk, want kleuren en kleurmiddelen zijn zo verschillend 
dat iedereen wel een andere favoriet heeft. 




Nadat het inkleuren klaar was heb ik langs de randjes glitters geplakt.


Schudmateriaal - Decoratie Glitterset Assorti - Fairy Tale


Dit heb ik gedaan door de kaart op de zijkanten door een glue pad te vegen.
Daarna heb ik er de glitters op gestrooid en even laten drogen.
Tsukeniko - The Essential Glue Pad + refill
Dit glue pad is superhandig voor dit soort gebruik.
Je kan er natuurlijk nog veel mee mee b.v. kleine plaatjes, die leg je er in duwt ze iets aan en de lijm zit er op. Deze glue pad kan je zelf vullen met lijm. Deze lijm zit in een bijgeleverd flesje.
Hiervan doe je iets op de pad, veegt het over het kussentje uit en hij is klaar voor gebruik.
Het doorzichtige plastic kapje plaats je er weer op en de deksel.
Dan kan je hem weer wegleggen voor een volgend gebruikt.
Mocht hij dan niet meer lijmen, dan doe je er weer iets lijm op uit het flesje.
DUS NIET HET HELE FLESJE IN 1 X EROP DOEN.


Vervolgens heb ik de kaart op wit en blauw/groen papier geplakt.




Tsukeniko - The Essential Glue Pad + refill Studio Light - Basic Clearstamps - STAMPSL226 Lindys Stamp Gang - Embossing Powder - C`est la Vie Cherise WOW! - Heattool EUZIG - Clean Colors - Real Brush - RedHobby Crafting Fun - Glitter Set - Blue AssortedVersamark - Inktkussen Dazzle - FrostStrathmore - Toned Mixed Media Paper - Toned Tan 9Vaessen Creative - Papiersnijder + riller - 30,5x15,2cm - 12x6Schudmateriaal - Decoratie Glitterset Assorti - Fairy Tale

Geen opmerkingen: