Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 22 maart 2018

Hello


Hallo Allemaal ,

Deze keer heb ik een drieluikje gemaakt met de
Dutch Card Art Cabinet A4



Heb daar voor het 6X6 paper Pack van Maja Design gebruikt uit de serie " Celebration "

Eerst heb ik de mal overgetekend uit zwart cardstock.
Die heb ik een 5cm verlengd zo passen de plaatjes perfect op de Dutch Doobadoo mal 
De plaatjes komen ook uit het idem design Papier.

Uit het design papier heb ik de kleinere maat van de mal overgetekend 
Heb dan nog 3x design papier gesneden en daarop de plaatjes gekleefd .

De randjes zijn bewerkt met distress inkt en de paper distresser .

Aan de zijkanten heb ik de gave randmal van Marianne Design gestanst dit in twee kleuren.

De bloem links is de nieuwe bloemenmal van Marianne Design
 die heb ik gemaakt uit Mulberry paper.
Nog wat inkt en meeldraden gebruikt .

Bovenaan in het midden nog een strikje van Craft Emotions 
en daar op een strikje met een satijnen roosje erop.

Verder nog wat plakparels, bloempjes en tekst.

Ik hoop dat ik met deze kaart jullie weer heb kunnen inspireren !
Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende blogpost .




Door op het product plaatje te klikken komt u bij het betreffende artikel in de webshop:

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Cabinet  Maja Design - Celebrations COMPLETE SET  Marianne Design - Creatable - Ballet Dress    Marianne Design - Creatable - Classic Border  Marianne Design - Craftables - Flowers Succulent (pointed)  Stansmal - CraftEmotions - Touw en Strikjes Raffia Stempelinkt - Brilliance - Dew Drop Pearlescent Orchid

Leane Creatief - Meeldraden - light pinkJoy! Crafts - Flower Shaping Tool kit 4 st  Marianne Design - Mullberry paper A5Paper Distresser - Tim HoltzDistress Inkt - Mini - Tea Dye  Satijnroosjes Let`s Get Bizzee - Paars tinten


2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Crea-Mo's Cards & More zei

Wauw, schitterende kaart 😍😍😍 Groetjes Monica