Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 5 maart 2018

Jelle Design - Happy Day

Wij hebben een nieuw merk met Vintage plaatjes in onze winkel opgenomen, namelijk Jellie Design (Lapland Hobby). Dit merk heeft echt super gave plaatjes, veel van dieren, maar ook van bloemen. En sinds gisteren hebben we ook plaatjes die gedrukt zijn op vellum, die zijn ook erg mooi.


Het plaatje van Jellie Design paste qua kleur perfect bij de nieuwste lijn van Maja Design - Celebration. Wat is dit ook weer een ontzettend mooie lijn. Bij deze lijn zit ook het Matching Colors Cardstock wat ik ook voor deze kaart heb gebruikt. Dit is dubbelzijdig, beide kanten hebben een andere kleur en er zit ook een heel mooi streepje verwerkt op het cardstock (is wel te zien op de foto)

Voor de basis van de kaart heb ik de Easel Card Art mal Heart van Dutch Doobadoo gebruikt, echt een leuk model waar je veel op kwijt kan. Achter het Vintage plaatje heb ik een hartjesmal van Noor! Design verwerkt. En daar overheen nog een "oude" mal van een vlaggenlijn. Hierop heb ik de tekst gemaakt met de label letter stickers van Tim Holtz.


Aan de rechterkant nog een klein hoekje verwerkt, deze hoort eigenlijk bij een rechthoekige frame mal die ik in eerste instantie op de kaart had willen plakken. Maar tijdens het plakken heb ik me toch bedacht en nog snel een hartjesmal uitgestansd, haha. Vast wel herkenbaar dat je toch af en toe nog wisseld??

Rechts onder nog een ticket mal van Studio Light gebruikt.


De Easel Card heb ik laten rusten achter een bloementoef en een strik. De papieren banner met bloemen komt van het designpapier van Maja Design (onderste rand van het papier) Aan de andere kant van die banner heb ik nog een mooie randmal van Noor! Design verwerkt.

Je kunt hier ook wel goed de streepjes op het basispapier van Maja Design zien.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Owja, wisten jullie dat ik ook een Instagram account hebt? Daar plaats ik ook regelmatig foto's, dat gaat sneller dan een blogbericht erbij type. Wil je dus niks missen? Wordt dan volger.




De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel:

Vintage vellen - Jellie Design - Design 027 Scrappapier Maja Design - Celebrations - Congratulations Scrappapier Maja Design - Celebrations - Ballroom dancing Maja Design - Monochromes - Shades of Celebration - Vintage TealDutch Doobadoo - Dutch Easel Card Art - Heart Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Randmal ovaal Noor! Design - Blauwe mal - Kader met afgeronde hoekjes Noor! Design - Cutting & Embossing stencil -  Sending Love - Hart Stansmal - Crealies - Decorette no 14 - Harten Decoratie hoekjes antiek zilver/koper 3Joy! Crafts - Feathers Tim Holtz - Idea-Ology - Label Letters DecoArt Media - Crackle Paint White Paper Distresser - Tim Holtz 





1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha