Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 10 maart 2018

Roses

Hallo allemaal,

Studio Light - Clearstamps Basics - STAMPSL271

Toen deze stempel van Studio Light binnen kwam, kon ik hem niet laten liggen.
Rozen zijn zo mooi om te verwerken op een kaart. En ook heerlijk om ze in te kleuren.

Dit keer heb ik ze heel licht ingekleurd met Lindy`s magicals/


Allereerst heb ik de bloemen op maskeer papier gestempeld en uitgeknipt.
Daarna de eerste op de kaart gestempeld, met Versafine inkt en beplakt met een masker.
Daarna de tweede en de derde. Ik heb ze alle drie beplakt met een masker.
Daarna ben ik de achtergrond gaan maken,

Het papier wat ik gebruikt heb ik Waterart van 185 gram.


Hiervoor heb ik wat magical`s op de kaart getikt en er water op gesprayd.
Dit even goed gedroogd met een heattool en de badic mixed media stempel van Studio Light 
op gezet met Versafine zwarte stempelinkt

Daarna ben ik de rozen gaan inkleuren met inkt wat ik gemaakt heb met een beetje
Lindy`s magical poeder. Je doet dan een beetje poeder in een klein doosje of iets dergelijks, en maakt het aan met water. Daarna kan je er mee kleuren.

Na het inkleuren heb ik de kaart nog voorzien van wat pareltjes gemaakt met een Dutch Doobadoo parelpen en ik heb er nog wat sequins op geplakt , dat zijn die lovertjes.

Als laatste heb ik de kaart op roze en zwart cardstock geplakt.





Studio Light - Clearstamps Basics - STAMPSL271  Lindy`s Stamp Gang - Magicals - Drop Dead Diva 28 Lilac Lane - Shaker Mix - Rose Garden Studio Light - Clearstamps Basics Mixed Media - STAMPSL275  WaterArt Aquarelpapier - 20 sheets / A4 / 185 grs Stempelinkt Versafine - Mini - Onyx Black

2 opmerkingen:

Danielle zei

Prachtige kaart! Leuk om te kleuren met het poeder, dat heb ik nog nooit geprobeerd. Leuke inspiratie dus!

Betha Horsmeier-Bouter zei


Super mooi! Groetjes Betha