Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 6 maart 2018

Hoera

Hallo allemaal !!!

Vandaag ben ik er weer met een nieuwe creatie.
Deze had ik een tijdje geleden al gemaakt, maar ik ben er even tussenuit geweest, heerlijk op vakantie geweest naar mijn dochter.


Voor deze kaart heb ik een Dutch Doobadoo Swing Card Art mal gebruikt.

Ik heb deze uit oud roze karton gesneden en hierop het design papier Dirty Pastels van Noor! Design geplakt.

In het midden heb ik de mooie ovaal van Noor! Design uit wit karton van Joy! Crafts gestanst.
Hierop heb ik een mooi plaatje van de vintage vel Jellie Design gedaan, design 021.
Deze heb ik met foam blokjes verhoogd opgeplakt.
Op het plaatje heb ik nog een vlinder geplakt, dit is paper laser art van Dutch Doobadoo.

Links heb ik de filmstrip van Noor! Design gebruikt, hierop heb ik nog een takje van Noor! Design uit groen karton gestanstm, de witte blaadjes is laser paper art van Dutch Doobadoo.

Rechtsboven heb ik de mooie honingraat van Noor! Design gedaan. Hierop een pijl van cardboard art geplakt.
Voor het fijne plakwerk gebruik ik de lijmpen van Dutch Doobadoo.
Ik heb alles weer een beetje bewerkt met witte Gesso van Dutch Doobadoo.

Rechtsonder heb ik het woordje Hoera uit wit karton gestanst, deze is ook van Noor! Design.

Verder heb ik nog een roosje, een stukje touw en een paar plakparels gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl Als je op het plaatje klikt, kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


Dutch Doobadoo - Dutch Swing Card Art - Circle Noor! Design - Paperpad A4 - Dirty Pastels Noor! Design - Blauwe mal - Ovale mal sierlijk Vintage vellen - Jellie Design - Design 021 Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - vlinders  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Filmstrip Noor! Design - Floral Flourishes - Swirl leaves Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Leaves Summer Noor! Design - Mixd Up - Honingraad Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Pijlen Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Dutch Doobadoo - Dutch Glue - Lijmpen 28 mlCutting mal - Noor! Design - Hoera Joy! Crafts - Papier Linnen Structuur - 24vel wit 30x,5x30,5 cm