Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 31 augustus 2018

#HVZomerMarathon2018 - challenge 18 - feest

Vandaag komt er dan toch bijna een einde aan de #HVZomerMarathon2018.
Er is ontzettend hard gewerkt door iedereen om een kaart te maken bij de challenge!

Ik mag de laatste challenge bekend maken, en dat is : Feest.
Ik wil graag op jullie creaties een feest terug zien. Dit kan met een tekst, ballonnen, slingers, taarten, cadeautjes etc. 


Voor deze challenge heb ik een Memory Dex kaartje gemaakt met een mal van DenDennis.
DenDennis heeft een hele lijn uitgebracht met allerlei leuke feest dieren, personen en versieringen.





Als basis heb ik gebruik gemaakt van een Memory Dex stans van Studio light. Deze heb ik beplakt met 2 kleuren blauw uit het ' Matching colors uni Holiday Fun van Joy! Crafts'.

Daarna heb ik de leuke stansmal van DenDennis gemaakt. Bij de stansmal zit een kartonnen vel die je open kunt doen. In de binnenkant staan dan verschillende ideeën voor het dier.

Afbeeldingsresultaat voor discobal dendennis
Voor de giraffe heb ik ook het zelfde papier van Joy Crafts gebruikt. 
De ballonnen en het cakeje komen uit een andere set namelijk 'party accessoires '.
Als laatst heb ik nog het woord 'feest' uit een stans mal van CraftEmotions gestanst. 


Dit kaartje hangt weer aan de Memory Dex. 

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren voor deze challenge. 
Ik ben weer erg benieuwd naar jullie creaties.

LET OP:  wil je een leuke prijs winnen?  Zorg er dan voor dat je voor 7 september voor alle 18 challenges een creatie hebt gemaakt en daarvan een foto in het juiste album op de facebookpagina hebt geplaatst. 


Heel veel succes en tot de volgende keer!

Groetjes Lisanne


Hieronder staan alle gebruikte materialen. Alle materialen zijn te koop bij www.hobbyvision.nl .
Als je op de afbeelding klikt, kom je meteen bij het juiste product.


Studio Light - Embossing Die Cut - Stencil Essentials nr.121  Joy! Crafts - Paperpad A4 - Matching Colors Holiday Joy! Crafts - Stansmal DenDennis Party - Discobal Joy! Crafts - Stansmal DenDennis Party - Feestaccessoires Stansmal CraftEmotions - Alfabet Kleine letters Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue Joy! Crafts - Ultrafine tip applicator