Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 22 februari 2020

A4 plaat, Beautiful rose

Hallo allemaal,

Vandaag kom ik even langs met een mooie roos van StudioLight.
Het is een prachtige stempel die een groot formaat heeft.
Deze roos is 20 cm hoog, en ik vind hem geweldig.


Ik had hem op A4 papier gestempeld met No-line inkt.
Dit is een inkt soort die binnenkort bij HobbyVision verkrijgbaar is. Je stempelt daarmee je afbeelding en je ziet dan wel waar je moet kleuren, maar je ziet geen lijntjes als het klaar is.
Ik vind het echt een hele mooie techniek.

Het inkleuren zelf heb ik weer een keertje gedaan met de Zig Markers. Dit zijn stiften op aquarel basis en die een mooie penseelpunt hebben, en lagen hier al een tijdje te "niksen" hihi

De roos heb ik ook een keer gestempeld, met gewone inkt, op maskeer papier.
Die heb ik uitgeknipt en op de roos geplakt die ik op het A4 papier heb gestempeld.

Daarna ben ik met brushes en oxide inkten de achtergrond op kleur gaan brengen.
Vervolgens heb ik een paar masks uitgezocht en daar met de brushes wat oxide doorheen gedaan.
Als laatste nog wat stempels gezet, ook met de oxide.
Het stempelen met oxide heb ik gedaan om het allemaal zo rustig mogelijk te houden.
Dus er is deze keer geen "gewone" stempelinkt aan te pas gekomen ;)

Mijn moeder vond deze plaat zo mooi, dat ze hem in een lijstje aan de muur heeft gehangen ;)

Fijne dag verder,



Studio Light - Clearstamp Essentials - STAMPSL428  Florence - Aquarelpapier Smooth 200g - 30,5x30,5cm - (x10)Pentel Arts - Aquash Water Brush - Small Distress Oxides Ink Pad - Worn Lipstick