Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 26 februari 2020

Art journal bladzijde met een hart

Lieve lezers,

Vandaag op het blog een art journal bladzijde in mijn Art by Marlene journal.  Dat is ongeveer een A5 formaat, ik vind dat prettig werken. Dit is de bladzijde geworden;


Ik ben deze lay-out begonnen met het embossen van een stuk cardstock, waarna ik er een hart uit heb gestanst. Vervolgens heb ik dit hart met Cadence wax bewerkt:


Ik was nog niet tevreden en ben er nog overheen gegaan met een stencil van 13@rts en glitterpasta van Nuvo.


De bladzijde zelf ben ik begonnen met het aanbrengen van twee kleuren waterverf;


Ik vond het nog niet goed, dus heb nog een laag aangebracht:


Het hart heb ik in het midden geplakt en ben met diverse stencils van AB Studio reliëf gaan aanbrengen met de Nuvo Glitterpasta.



Hmm, nog wat kaal dacht ik. Dat was de reden voor het stansen en nog toevoegen van tekst.



En daarmee was de bladzijde af!
Ik hoop dat je het proces leuk vond om te zien en tot een volgende keer!


Fijne dag, Reanna

AB Studio - Mask stencil - nr 70  Stencils 13@rts - Aqua Flora Script  Nuvo - Glimmer Paste - Black Diamond

Stansmal Studio Light - Lovely Moments - STENCILLM211  Stansmal - Crealies - Crea-nest-Lies XXL - no. 47 Hart met dots  Cadence - Dora wax - Diamant 







6 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

hellendegraaf@gmail.com zei

Super mooi

Reanna van Haren zei

Lief, dank je wel!

Reanna van Haren zei

Dank je wel! 💕

Mirjam1702 zei

Mooi en een fijne duidelijke uitleg!

Reanna van Haren zei

Fijn om te horen! Ik probeer de blogs altijd te schrijven zoals ik ze zelf wil lezen. Met veel foto's 😉