Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 24 februari 2020

Mixed media met recycle materiaal

Lieve lezers,

De challenge van februari is 'recycle'. Ik heb 'm zo opgevat dat ik materialen heb gebruikt die ik eigenlijk anders zou weggooien. Met deze creatie heb ik ze toch een 'tweede leven' gegeven. 

Ik ben begonnen met het verzamelen van materialen; een stuk karton van een doos, doppen van waterpakken, een stukje stof waar ik verder niets mee kon, touwtjes die ik nog had liggen en eigenlijk weg konden, bloemen die over waren en een klein canvasje dat ik niet nodig had.


Ik had bedacht om een vaas bloemen te maken, dus ben gaan plakken.


Vervolgens heb ik alles in de gesso gezet (het stofje was een uitdaging....).


Met Lindy's Starbust Sprays heb ik meerdere lagen gespoten:




Eigenlijk was ik daarnog nog niet tevreden, het dekte naar mijn gevoel niet goed genoeg. Vandaar dat ik er nog overheen met gegaan met Cadence verf en heb meteen ook een donkerbruin gebruikt voor een accent, de randen en de 'tafel'.


Daarmee was ik klaar! Een monotoom mixed media werkje:


Ik hoop dat je mee doet aan de challenge! Uiteraard ben ik heel benieuwd wat jij er dan van maakt.
Fijne dag en tot de volgende keer.
Groetjes, Reanna



Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml  Lindys Stamp Gang - Starburst - Cape Cod Coral  Cadence - Dora Hybride metallic verf - Antiek goud  Cadence - Hybride acrylverf (semi mat) - Chocolade





2 opmerkingen: