Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 13 februari 2020

CAS kaartje met de mooie JMA Hortensia stempel

Vandaag heb ik weer een CAS (Clean and Simple) kaartje voor jullie.


De basis en opwerking van de kaart heb ik uitgesneden met een mal waarmee je niet alleen heel gemakkelijk een mini album kunt maken, maar dus ook een kaart!
Dat is deze mal: 

Tonic Studios - Stansmal Keepsake Dimensions - Lifes Journey Base Creator

Ik ben er ook een mini album mee aan het maken, die laat ik jullie binnenkort zien. Maar nu terug naar de kaart.
De opwerking heb ik gesneden uit een stuk Florence Watercolor papier. Op een Craftsheet heb ik met mijn Studio Light Markers wat gescribbeld en toen nat gespoten. Hierna heb ik mijn aquarel papier 'er doorheen gehaald.'
Wil je deze techniek in zijn werk zien? Bekijk dan eens dit filmpje van Janet:


De prachtige bloem is de Hortensia stempel van Jenine's Mindful Art Collection.
Deze heb ik ingekleurd met een 'Derwent - Waterbrush - Small / Fine' met dezelfde kleuren Light Markers als waar ik de achtergrond mee gemaakt heb.
De hortensia heb ik met foamtape verhoogd opgelakt op een mooie cirkel gemaakt met de 'Stansmal CraftEmotions - Big Nesting Die - cirkels scalop XL'. Hieruit heb ik met de 'Stansmal - Crealies - Crea-nest-Lies XXL - Stitch rond 21'
een cirkel uitgesneden zodat je alleen de mooie rand overhoud met een mooi stiksteekje.


De tekst is een stempel hoort bij de prachtige Orchidee stempel, ook uit de JMA's Collection.

Ik heb de tekst gestempeld op een overgebleven stukje van de achtergrond en ook uitgesneden met een 'Stansmal - Crealies - Crea-nest-Lies XXL - Stitch rond 21'. En deze ook weer met foamtape verhoogd opgeplakt.


Daarna het geheel geplakt op mint cardstock. Doordat je aan het uiteinde van de mal geen snijlijn hebt (dan kun je de rug van je album net zo breed, en net zo veel pagina's maken als je wilt) kun je hem heel gemakkelijk uit een gevouwen stuk cardstock snijden zodat je een dubbele staande kaart krijgt.

En, we hebben ook nog een challenge met de opdracht CAS.
Daar kan je nog aan mee doen tot de 18de van deze maand.
Je kan de challenge hier vinden:

Bedankt voor het kijken en graag tot een volgende keer!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Tonic Studios - Stansmal Keepsake Dimensions - Lifes Journey Base CreatorStansmal CraftEmotions - Big Nesting Die - cirkels scalop XL Stansmal - Crealies - Crea-nest-Lies XXL - Stitch rond 21 Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Clearstamp A6 - 07 (Hortensia) Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Clearstamp A6 - 08 (Orchidee) Studio Light - Light Marker - Primair (MARKER01)  Derwent - Waterbrush - Small / FineFlorence - Aquarelpapier Smooth 200g - A4 - (x12) CraftEmotions - Adhesive Craftsheet 40x50cm

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi, ben gek op a! Groetjes Betha