Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 1 februari 2020

dream it do it, alcohol inkt kaart

Hallo allemaal,

Een tijdje terug was ik weer eens met de alcohol inkt aan het spelen.
Het kleurige papier wat toen ontstond heb ik met een shape art van Dutch Doobadoo tot
een label gemaakt. Daarop heb ik met een mask en cadence texture pasta een klok op gemaakt.


Daarna ben ik diverse bladeren en bloemen uit het flora book van Mintay gaan knippen.
Toen mijn stapeltje groot genoeg was ben ik ze gaan opplakken.
Eerst heb ik wat sisal op de kaart geplakt en daarop met glue dots de bloemen en bladeren.

Met een tekstje van de JMA serie, geplakt op een strookje wit cardstock en een lintje
bovenaan vond ik hem leuk en vol genoeg.

Zo zie je maar, je kan allerlei materialen en mediums met elkaar gebruiken.


En wat super handig is, en ook goed staat, is deze stansmal van een kaarten standaard.
Het is een soort dubbele staander dus lekker stevig.


Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label A5 Ranger - Alcohol Ink 15 ml - Wild PlumRanger - Alcohol Ink 15 ml - FlamingoRanger - Alcohol Ink 15 ml - RaspberryYupo - 300 micron - A5Paperpad Mintay - Flora Book - 15.2 x 20.3 cm - MT-FLO-01Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Stickerboek A6Stamperia - Thick Stencil - Watches & NumbersCadence - Classic Relief Pasta - WitCrafter's Companion - Precisie schaartje - 4.5" (11.4 cm)Joy! Crafts - Cutting Dies - Kaartenstandaard / Symmetrisch