Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 2 november 2020

December Daily

  Hallo allemaal,

ook ik ben begonnen met een december daily, dat is een soort 

van dagboek planner wat je maakt voor de december maand zodat je er

iedere dag wat ik kunt schrijven of fotootjes plakken van elke dag van deze 

feest maand. Ik ben inmiddels bij pagina 7 en 8 en deze zal ik even uitlichten.


Ik ben begonnen met twee basis papina's ut te stansen
uit een leuk papierblok van Tim Holz.


Op de linker pagina wat vellum geplakt en een pocket gemaakt
met een stans van ECD. In de pocket een notitie blaadje
gestanst met een stansje van SL zodat ik straks op de dag zelf hier wat kan opschrijven
Het poezen plaatje komt uit een mooi blok van Stamperia.


.Op de rechter pagina heb ik ook weer een pocket
gemaakt met een ECD stans en vellum.
Voor de dag aanduiding heb ik ook een alfabet stans gebruikt 
van ECD en links ook weer 'n deel van een SL stans van
een uitgescheurde pagina.
De ovale plaajtes komen uit een zakje embelisments van Tim Holz.

Onder dit bericht zal ik de linkjes neerzetten, zodat als je erop klikt
meteen bij het produkt komt in de webshop.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze pagina's,
en graag tot de volgende keer!

Lieve groetjes Pouwla.

Geen opmerkingen: