Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 8 november 2020

Oh dennenboom, oh dennenboom

 Hallo allemaal!

Op deze zonnige dag (de dag waarop ik dit bericht typ) wil ik jullie een kerstige planner pagina laten zien. 
Jullie weten vast wel dat ik ben gestart met de voorbereidingen van mijn december daily.
Elke dag in december ga ik een plannerpagina maken. 


Heel stiekem ben ik met deze pagina al een heel stuk gekomen, en hoeft hier alleen nog maar een tekst en datum  bij. Dat ga ik dus pas in december doen. 
Aangezien ik dan elke dag een pagina maak, kan ik jullie nu alvast deze pagina laten zien. 


Allereerst heb ik een pagina gestanst uit het designpapier van AB (Breeze in the Forest). Ik gebruikte hiervoor de planner stans 1605. Deze stans heeft een tabje aan de zijkant, als je deze omdraait kan je het tabje op twee verschillende plekken gebruiken. 
De randen heb ik bewerkt met de Distress Ink Ground Espresso. 


Daarna heb ik mijn reinforcement op de pagina geplakt. Voordat ik ging stansen heb ik easy connect tape van Craft Emotions op de achterkant van mijn papier geplakt. Dit zorgt er voor dat de reinforcer meteen plakt. 
Na het stansen heb ik het papier een kleurtje gegeven met Aged Mahogany Distress Ink. 
Deze reinforcement stans zit in de tweede set stansen van Elizabeth Craft Design (1812).


Op de pagina heb ik nog een leuk venster gemaakt. Dit heb ik gedaan door de ECD stans 1811 te gebruiken. Hiervoor gebruikte ik het papier Worn Wood ook van ECD. 
Als je deze stans, stanst krijg je een venster met 6 open gaten. Hierachter heb ik met dubbelzijdig tape een transparante sheet geplakt. 
Nu leek het al echt een raam, maar ik wilde er ook een ander designpapier achter hebben. 
Als je de basisstans uit ECD set 1804 gebruikt, heb je meteen de goede maat. 
Ik gebruikte hier design papier van Ab 'Secret Wood'.  


En dan alle losse onderdelen samenvoegen. Het venster plakte ik op mijn planner pagina, en op de ramen bracht ik nog wat sneeuw aan met Fluffy Stuff. Let wel op bij het verhitten dat je niet te lang op de transparante sheet blijft, anders gaat het smelten.


Met alleen het venster vond ik het nog wat kaal. Dus heb ik de boom uit de ECD set 1809 gebruikt. Deze boom kan je heel leuk opbouwen met meerder kleuren. 
Daarbij heb ik ook nog een Moose gemaakt. Dit is ook een stans van ECD die ik hier nog had liggen. Je kan hier natuurlijk allerlei verschillende soorten figuren voor gebruiken! 


Zoals ik al zei, deze pagina is bijna klaar. Er hoeft alleen nog maar een tekst op, misschien een foto of korte beschrijving van de dag en de datum. 
Ik hoop dat ik met deze plannerpagina jullie een ideetje heb gegeven wat je nog meer kan doen met de plannerpagina's. 

Ik wil jullie heel erg bedanken voor het lezen van het blogbericht.
Tot een volgende keer! 


Alle gebruikte producten zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl .Als je op de afbeelding hieronder klikt, kom je meteen bij het juiste product terecht. 

   
   
      
   
 


















 

























2 opmerkingen: