Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 15 november 2020

Facebook live - Creallies Draaikaart

Hallo allemaal,

Een tijdje terug heb ik een live uitzending gegeven waar ik liet zien
hoe je met de stans van CreaLies een draaikaart kon maken.

De voorbeeldkaart laat ik hier nog eventjes zien, en ook kan je hier
nog even de live uitzending terug kijken als je dat wilt.



De basis is kraft van 15 x 15 cm.
Hierop heb ik designpapier geplakt van 14,5 x14,5 cm
Toen ben ik het draaisysteem gaan maken.
Hoe, dat leg ik in het filmpje uit.

Daarna de kaart nog versierd met elementen uit een knipvel van Lemon Craft. - raspberry garden.
Natuurlijk zit er nog wat sisal tussen verwerkt en op de draaicirkel heb ik tekstjes gestempeld met 
de kleine tekst stempeltjes van CreaLies.

En wil je het nog even terug kijken, dat kan via onderstaand filmpje:

 

          



En de materialen kan je hier vinden:


Geen opmerkingen: