Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 12 november 2020

Ik wens je...

 Hallo allemaal,

Janet heeft een tijdje terug een kaart gemaakt met papier van

lemon crafts met een draaischijf. en ik heb hier een kerstvariant op gemaakt,

met papier van Stamperia.



Van Stamperia heb ik papier gebruikt uit een blok.

Het achtergrond papier is al heel oud en komt uit mijn voorraad.

Dat paste er perfect bij!

Eerst heb ik een vierkant gestanst met de draaischijf stans

van crealies. Het vierkant zit hier ook in. Daarna ben ik het draaimechanisme

gaan maken. Toen dit klaar was ben ik de kaart gaan versieren.


De mooie plaatjes heb ik ook uit het blok van stamperia geknipt.

Hier zit een heel vel van in met allemaal mooie plaatjes.

Ook heb ik nog een blokje van Mintay gebruikt voor het kerstboompje,

en wat rode kerstrozen.


Dit alles heb ik met de lijmpistool 'n beetje verhoogd opgeplakt.

Her en der wat glitter en plakparels gezet.

De tekst is ook van crealies en zijn er in heel veel verschillende 

soorten.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart,

en graag tot de volgende keer!

Lieve groetjes Pouwla.



  
 
  
    











 

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart en heel leuk die draaischijf erin verwerkt! Groetjes Betha