Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 28 november 2020

Facebook live Draaikaart Crealies Cardzz303

 

Hallo allemaal,

Op 18 november heb ik een live uitzending gedaan waarbij ik de draaikaart
uitleg met de stans Cardzz303. Deze mal kan je dus op meerdere manieren gebruiken.
In een vorige uitzending heb ik laten zien dat je het kan draaien met woordjes achter
een opening, en nu laat ik het zien hoe je er een draaiende voorkant van kan maken.


Deze voorbeelden heb ik voor de live gemaakt als oefening hoe het moest.
Het draaigedeelte heb ik verwerkt op een basis van 15 x 15 cm. 
Het draaikaartje is eigenlijk maar 10 x 10 cm.


Het designpapier wat ik op het voorbeeld kaartje heb gebruikt is van 
13@rts - Bella.


En dit is de kaart die ik in de live uitzending heb gemaakt.
Met designpapier van Mintay - Urban Jungle.
Met de lijstjes die in het paperpad zitten heb ik er nog een schudgedeelte op verwerkt.
Tijdens het draaien van de kaart, gaat het schudmateriaal in het lijstje mooi heen en weer.

Heb je de live gemist, dan kan je die hier terug kijken:




En hier kan je alle materialen vinden die ik tijdens deze live gebuikt heb:



 

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooie kaart! Groetjes Betha