Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 25 november 2020

HERFST BLOGHOP 25 t/m 28 november

 

 Vanaf vandaag is er een herfst bloghop.
En mocht je nu denken, wat is een bloghop, dan zal ik dat eerst even uitleggen.

Een aantal dames van ons DT team hebben mooie herfst voorbeelden gemaakt ter inspiratie.
Deze voorbeelden kan je bekijken door de "links" te volgen. Dat zijn de blauw gekleurde namen in de blogberichten die je gaat zien. Je start op dit blog en dan klik je op de link naar het volgende blog. 
Daar krijg je de eerste creatie in zijn geheel te zien. In dat blogbericht staat dan weer een link naar
de volgende creatie die gemaakt is. En zo krijg je van de kleine sneek peek`s die hier onder staan
de gehele creatie te zien. En laat je bij iedere creatie een berichtje achter, dan maak je ook nog kans op
een leuke prijs!!


Dus, hop lekker mee, vanaf vandaag tot 28 november, langs alle mooie herfst creaties van het HobbyVision DT team!!  En om het nog leuker te maken, loopt er ook nog een mooie
kortings actie:  25 % korting op de geselecteerde herfst artikelen.




En hier zijn de sneek peek`s: 



Anita van Merode




Reanna van Haren




Jolanda Meursen


Janet Blaauw


Carla van Dam Frissen




We beginnen deze bloghop bij 



VERGEET NIET OM BIJ ALLE DT LEDEN EEN REACTIE ACHTER TE LATEN.
VAN 25 T/M 28 NOVEMBER KAN JE MEEDOEN.

VEEL HOPPLEZIER !

10 opmerkingen:

Elly zei

Wow wat heb ik bij iedereen mooie creaties gezien. Jammer dat ik moet gaan werken ik krijg echt gelijk zin om een planner pagina te gaan maken.
Het was een mooie bloghop, ben gelijk geinspireerd.
Groetjes Elly

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooie bloghop en prachtige creaties voorbij zien komen. Groetjes Betha

Lindapepels67@gmail.com zei

Stuk voor stuk zijn het prachtige creaties!! En ik heb ontzettend genoten van deze bloghop!
Warme groet,
Linda

Yvonne Schuurman zei

Lekker genieten van super gave creaties met een kopje koffie erbij hoppen van de ene blig naar de andere lekker even meetime

roelie zei

Prachtige creaties weer gezien met al die mooie producten weer van genoten

Diny zei

Wow.....ik heb genoten van al het moois wat voorbij kwam....dankjewel dames....schitterend allemaal!
Ook heb ik weer veel ideetjes opgedaan.
Groetjes Diny

Margreet zei

Wat een prachtige creaties heeft het DT team laten zien. Ik heb er van genoten.
xxx Margreet

Rosina zei

Wat een geweldige creaties heeft het designteam gemaakt in deze warme herfstkleurtjes met zoveel leuke accentjes allemaal...Heb met plezier overal een reactie achtergelaten...weer veel nieuwe ideetjes opgedaan, bedankt allemaal ;-))
groetjes Rosina

Miriam's creablog zei

geweldig mooi allemaal, lekker herfstig qua kleur . Ik houd van die warme kleuren. Top gedaan allemaal. Gr. Miriam

Aartje zei

Herfst in allerlei prachtige creaties. Ik heb genoten van de diversiteit die jullie lieten zien.
Groeten, Aartje