Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 17 februari 2021

Enjoy today

                                                                          Hoi allemaal!

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe Sidekick stansen van Elizabeth Craft Design.
Pfoe wat is het toch lastig te kiezen, welke stansen koop je als eerst en met welke stans begin je dan? 
Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Essentials 12.
Hierin zit een mooi scallop pagina, met een macramé plantenhanger en leuke plantjes.


Bij deze stans kan je ervoor kiezen om de scallop pagina als basis te gebruiken, maar je kan het ook op een basispagina plakken.
Dat laatste deed ik, want ik had nog een pagina leeg tussen de gevulde pagina's. 
Ik gebruikte voornamelijk het Reminiscene paperpad van ECD.
Ook heb ik het Reminiscene book gebruikt en het Paint On Grey Green papier.
Al deze kleuren passen prachtig bij elkaar vind ik.


De mooi scallop stans heb ik dus op een basispagina geplakt, maar voor ik dat deed heb ik alles met inkt bewerkt. 
Vervolgens heb ik de plantenhangers gemaakt. 
De potten heb ik gestanst uit ribbelkarton en vervolgens beinkt met Vintage Photo. 
In de pot zitten wat mooie planten met bloemen erop.
De kern van deze bloemen heb ik nog een aantal keren gestanst en op de knopen van de macramé hanger geplakt. Nu lijken het echt knopen. 


Onder in de linkerhoek heb ik een rechthoek geplakt met daarvoor ook een bloempot.
In deze bloempot zit een snoeischaar en schepje. 
Het zilver op deze attributen is foil tape. Een folie met een plaklaag er achter.
Dit kan je echt super makkelijk stansen, en het past dan ook precies. 


Voordat ik deze bloempot met attributen opplakte heb ik er nog een strookje kraft achter geplakt en hier wat doodle lijntjes opgezet. Ohja ook de datum van vandaag 14-02-2021.
Natuurlijk plakte ik er ook nog wat reinforcers erop. 

Ik ben helemaal tevreden over deze pagina! En het leuke is dat het ook nog past bij de pagina ernaast die ik al had gemaakt.
Dezelfde kleuren en bloemen zijn daar in terug te vinden.


Ik hoop dat jullie ook weer wat ideeën hebben met deze nieuwe mal! 
Jullie gaan vast nog veel meer creaties van mij hiermee zien.
Fijne dag nog allemaal!

Liefs Lisanne 

Ik heb alle producten nog even voor jullie gelinkt. Deze producten zijn te bestellen bij Hobbyvision. Als je op de afbeelding klikt, kom je meteen bij het juiste product. 

   
   
   























 

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha