Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 6 februari 2021

The flower door

 Hoi allemaal,

Vandaag ga ik jullie weer wat inspiratie geven. 
Deze keer ben ik weer aan de slag gegaan in mijn mooi olijf groene planner van ECD. 
Wat is het toch lastig om te kiezen tussen al die mooie designpapieren die er uit komen.


Voor deze pagina ging ik aan de slag met de Beautiful Noise van AB Studio.
Wow wat een prachtige lijn is dit zeg. 
Voor de basispagina gebruikte ik de Planner Essentials Dies 4.
Dit is een mooie rechte pagina.
Ik koos er bewust voor om de achtergrond licht en rustig te houden, zodat ik er veel kleurrijke bloemen op kan plakken.

De Planner Essentials Dies 36 is eigenlijk een raam. 
Maar als je deze stans 2 keer stanst, en er een deel afsnijd, kan je er deuren van maken.
Dit is dus ook heel leuk op een gewone kaart, waarbij de deuren open staan.
De ramen in de deuren kan je met verschillende dingen opvullen.
Je kan er een transparante sheet achter plakken, een foil sheet (bedrukte transparante sheet) of vellum. 
Dat laatste deed ik, daarop heb ik wat mooi rondjes met een mask stencil van ECD, Versamark en embossingpoeder.
Doordat ik Versamark aanbreng en embossingpoeder, verhit ik dit met een heattool. Let op dat je niet te dicht en te lang op één plek verhit, vooral bij vellum. Dit is dun en kan sneller verkleuren of verbranden.


Om  de Versamark aan te brengen gebruikte ik een blending tool. 
Later kan je het vellum op maat snijden om achter de ramen van de deur te plakken.
Ohja, ik maakte ook nog deurknoppen. Dit is een stans uit de Sidekick Essentials 8. 
Een leuke brad erdoor en je hebt een prachtige deurknop.

Voor de deur plakte ik allerlei bloemen uit het bijbehorende knipvel van AB Studio. 
Prachtig zijn die bloemen en takjes he? 
Als laatst heb ik nog een schuine tekst opgeplakt die bij de Planner Essentials 36 zit en wat leuke reinforcers.

Dit idee kan je natuurlijk ook gebruiken voor op een kaart. 
Je kan ook één deur maken, en hier wat achter weg laten komen.
Kortom heel veel ideeën hihi. 
Heel erg bedankt voor het lezen van het blogbericht.

Liefs Lisanne 


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl .Als je op de afbeelding hieronder klikt, kom je meteen bij het juiste product terecht. 
   
   
    
  




















1 opmerking:

VoormeKaartje zei

Wat mooi gedaan. Krijg helemaal inspiratie.
Wist niet dat je ook op vellum met heattool kan. Ga het een keer proberen.
Groetjes, Christa