Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 15 februari 2021

Organizer - Art by Marlene - Studio Light

Hallo allemaal,

Wat was het weer een leuke live dag, afgelopen zaterdag 6 februari.
Deze dag waren er weer 3 live uitzendingen.
De ochtend was voor mij, en heb toen de organizer gepimpt en in elkaar gezet.


Eerst had ik alle onderdelen voorzien van een kleurtje.
BEHALVE DE POOTJES anders past het allemaal niet zo goed in elkaar.
Wat ik met pootjes bedoel, kan je in de live uitzending zien.


Ik heb een aantal kleurtjes groen door elkaar gebruikt en met een 
sponsstokje aangebracht. Eerst de lichtste kleur en daarna steeds donkerder
 zodat het mooi gemêleerd werd. 


Daarna heb ik op de plankjes die aan de buitenkant zitten stukjes rice paper geplakt en
wat structuurpasta. Als laatste nog een chipboard klok die ik in tweeën heb geknipt.



De tekst komt ook uit het ricepaper.
Als laatste heb ik alles nog voorzien van een laagje gel medium ter bescherming.


Op bovenstaand filmpje kan je zien hoe mooi hij draait.

En heb je de live uitzending gemist, dan kan je die hier terug kijken:

 

En hieronder nog een klein filmpje als hij rond draait.





En dit zijn de producten die ik gebruikt heb:




 

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

martina's kaartjes zei

wow, wat een werkje !
helemaal leuk is die geworden
grtjs,martina

Margreet zei

Hij is prachtig geworden. De live was erg leuk en duidelijk. Ik heb hem er bij gehouden met het in elkaar zetten van de organizer.
xxx Margreet