Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 16 februari 2021

FacebookLIVE grungy kaart

 Lieve lezer(es),

Op zaterdag 13 februari 2021 ging ik extra live in het kader van de jubileummaand van HobbyVision (15-jarig bestaan).

In eerste instantie zou ik aan de slag gaan met de acrylmarkers van Studio Light, maar helaas werkte de PostNL niet mee en was het pakket na bijna een week nog niet bij mij binnen. Er was dus een last minute ander plan nodig en dat werd aan de slag met acrylverf en een brayer!

Dit werd de kaart in stoere Valentijnssfeer:


Ik had een kladpapiertje liggen om mijn brayer op af te rollen. uiteindelijk bleek ook dat kladpapiertje helemaal leuk en heb ik daar nog deze kaart mee gemaakt:


In dit filmpje op YouTube (kanaal van HobbyVision) kun je nog even zien hoe ik de kaart heb gemaakt:


Mocht jij de kaart ook maken, veel plezier!!

Tot de volgende keer.
Liefs, Reanna


Hier vind je de gebruikte artikelen (en ook nog het filmpje):