Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 26 februari 2021

Geluksmomentje.

 Hoi allemaal,

vandaag wil jullie een kaartje laten zien wat ik heb gemaakt

met de mooie nieuwe stans uit de JMA collectie.


De basis maakte ik met een stans van Studio Light.

De bloemen met de floral 9 van ECD.


Aan de binnenkant heb ik de mooie stans uit de JMA collectie gebruikt.

Hier heb ik m uitgestanst en in tweeën gesneden, en een helft op de kaart

geplakt en de andere helft aan de buitenkant verwerkt.

Het zwarte rondje wat je ziet is het middenstukje uit deze stans.

Vaak, valt mij op, dat dit middenstukje niet wordt gebruikt maar hier zie

je dat dit heel mooi kunt verwerken op je kaart.

De bloemen heb ik gemaakt met de floral nr 9 uit de bloemencollectie

van Elisabeth Craft Designs.

Deze heb ik gekleurd met archival inkt.

De fotootjes wat ik heb gebruikt komen uit een blokje van Craft O Clock.

Ik zet hieronder de produkten neer wat ik heb gebruikt, en als je op het plaatje klikt,

kom je bij het produkt in de webshop.

Dit was mijn kaartje van vandaag, en dan wens ik jullie een 

fijne dag en graag tot de volgende keer.

Groetjes Pouwla.


     
  









 

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha