Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 10 februari 2021

Vogeltjes in de sneeuw.

 Hallo allemaal,

hier in Limburg heeft het afgelopen maand toch een beetje gesneeuwd!

Dat was voor mij de inspiratie om dit winters tafereeltje te maken.


De koolmeesjes bij ons in de tuin waren ook druk doende in

ons vogelhuis met lekkere hapjes!

Op de basis van deze kaart heb ik papier gemat van Stamperia,

"New England". Het plaatje is van Mattie MB0188.


De mooie sierlijke swirls komen uit stans van Studio Light.

Onder het plaatje heb ik wat verbandgaas gedaan.

De bloemen komen uit een boekje van Mintay.


Als je goed kijkt zie je nog een paar stukjes achter de 

bloementoef uitsteken en deze heb ik gemaakt van de veerstans

van Studio Light en gëmbost met WOW embos poeder kleur 

metallic platinum sparkle. Dat geeft een heel mooi effect!

Ik al hieronder de produkten neerzetten, en als je op het plaatje klikt,

kom je meteen bij het produkt in de webshop.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren, en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes Pouwla.