Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 23 februari 2021

Facebooklive - ECD Sidekickpagina met Lisanne

                                                                  Hoii allemaal!

Kort geleden was ik via de facebookgroep live.
Tijdens deze uitzending ging ik aan de slag in mijn Sidekick planner van Elizabeth Craft Design.
Het is ook wel heel verleidelijk om met deze stansen aan de slag te gaan. 
Wat een leuke stansen zijn het!


Voor deze pagina heb ik een pagina gestanst met kartelrandjes (Essentials 17).
Dit deed ik uit het papier van het Reminiscene book van ECD.
De pagina aan de linkerkant heb ik ook met een kartelrandje gestanst, en dan blijft er dus ook een stuk over waar ook een kartelrand aan zit.
Dit overgebleven stuk plakte ik op deze pagina.
Maar voordat ik dat deed, heb ik alle randen bewerkt met Distress Inkt Vintage Photo. 


Voor op deze pagina heb ik een elfje uit de Storybook Collection omgetoverd tot een gewoon meisje. 
Alle onderdelen heb ik zelf op kleur gebracht met Distress Inkt (Tattered Rose, Victiorian Velvet, Vintage Photo, Brushed Corduroy, Speckeld Egg en Ground Espresso).
Deze kleuren passen mooi bij de pagina die ik ga maken. 


Vervolgens heb ik de potjes uit de Essentials 17 gestanst uit het Cracked Leather papier van Tim Holtz. 
Dit is een papier met een mooi leren structuur. 
Deze heb ik eerst op kleur gebracht met de Brushed Corduroy Distress Oxide, daarover bracht ik versamark aan met een blending tool. Hierdoor kon ik er Distress Embossing Glaze Speckeld Egg overheen strooien. Maar ik wilde het niet dat het hele potje bedekt was met glaze, dus met mijn vingers en een kwastje veegde ik wat poeder weg.
Dit zorgt ervoor dat er plekjes open blijven, waarop ik weer Distress Ink Vintage Photo kan smeren.
Nu krijg je echt een vintage potje. 
Van het ene potje maakte ik een schudpotje met vogelvoer, en bij de ander heb ik er in gestempeld. 


Het meisje plaatste ik op een potje, één vogeltje zat op de hand van het meisje.
De ander zat op één van de potjes.
Dan heb ik ook nog een mooie boekenplank gemaakt.
Deze boekenplank met boeken komen uit de Phone Booth Kit.
Het potje komt uit de Sidekick Essentials 12.

Kortom heel veel leuke dingen als je het aan mij vraagt hihi. 
Wil je nu nog de uitzending terug kijken? Dan kan dat hier: 

Alle gebruikte producten kan je hier vinden: 


Heel erg bedankt voor het lezen van het blogbericht!

Liefs Lisanne 

1 opmerking: