Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 26 februari 2024

Hoera met Henri

 Hoera met Henri.

Creatief met Craftlab.



Hoi allemaal,
Uit de collectie van Craftlab hebben we deze cutie nog Henri! Wat leuk om met die houten stempels aan de slag te gaan. Er zijn natuurlijk al ontzettend veel leuke en mooie voorbeeldjes langsgekomen maar vond hem te leuk dus dit kaartje.


Eerst heb ik een stuk cardstock van 12 x 17,1 cm genomen. Op ongeveer 7,5 cm heb ik de bovenzijde afgeplakt met post-it notes je kan een blaadje papier nemen of tijdelijke tape wat je maar leuk vind om mee te werken. Deze keer met de gewone Distress aan de slag gegaan. Met de kleuren Broken china en Peacock Feathers heb ik deze ondergrond beinkt.


Vind je het moeilijk om een egale ondergrond met inkt te doen gebruik dan 1 kleur of een ander kleurmiddel je kan hier in zoveel kiezen doe wat je leuk vind.


Dan heb ik de hoera stencil op de plaats gelegd waar hij moest komen, daarna rondom alles afgeplakt met post-it notes. Deze is met Broken china met een blending tool op kleur gebracht.


Daarna het stencil verplaats naar de streepjes, superleuk dat je uit deze stencil kan kiezen streepjes, vlekjes, bolletjes. Deze heb ik ook met een blending tool gedaan met de kleur Stormy sky.


Dit is dan het resultaat ik heb wel nog gespetterd met de Broken china om een wat speelser effect te krijgen.


Wat is deze leuk om in te kleuren! De oogjes heb ik nog met een witte helpen gedaan, het zwarte met een zwarte gel pen. Hij is ingekleurd met Copic markers met deze nummers:
C5,4,3,2,1
E51
RV00
Blender


Uit de pastel set heb ik nog een stukje gekleurd cardstock gesneden van 12 x 17,5cm om als mat laag te gebruiken.
Dan is deze op een 5x7 inch kaart gekleefd.


En ik had nog een action wobbler gevonden dus heb ik deze bij Henri gebruikt wel grappig.


En zo wiebelt Henri heen en weer. Benieuwd of er nog voorbeeldjes gaan volgen met deze super leuke stempel!
Veel knutselplezier!

Heb je interesse in een artikel klik op het fotootje.







Studio Light - Creative Craftlab Januari - Essentials - Paper Pad - Pastel Studio Light - Creative Craftlab - Essentials - Masks & Stamp - Hoera Studio Light - Creative Craftlab - Friendz - Wooden Stamp - Henri Crafter's Companion - 5"x7" (13x18 cm) White Card&Envelopes - 100 st. 

Crafter’s Companion - White Multi-Purpose Stamp Cardstock - A4 / 60 vel Distress Inkt - Mini - Stormy Sky Distress Inkt - Mini - Peacock Feathers 
Distress inkt - Mini - Broken chinaRanger - Tim Holtz Distress - Tiny Blending ToolCopic Markers Sketch - 0 Colorless BlenderCopic Markers Sketch - C-5 Cool Gray no.5Copic Markers Sketch - C-4 Cool Gray no.4Sakura - Gelly Roll pen - 0.8 (4mm) WitUni-ball Signo - Gelpen - Black 0.7mmArt Glitter Glue - Dries Clear Adhesive 2oz/ 60mlTim Holtz - Deckle Guillotine Cutter 8.5"