Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 20 februari 2024

Merry Christmas

 Hallo allemaal,

Ook dit jaar doen we de challenge 12 months of Christmas. Deze keer wel net iets anders. Deze keer krijgen jullie een kleurenpallet en een afbeelding. Je mag dan zelf kiezen of je het kleurenpallet gebruikt of iets van de afbeelding. Beide mag natuurlijk ook.

Dit is het voorbeeld waarmee ik jullie graag wil inspireren.


Voor januari was dit het kleurenpallet en de afbeelding. 


In mijn voorbeeld zie je duidelijk de kleuren rood en groen en ook de Candy Cane en de chocomelk komt terug. In dit geval heb ik dus gekozen voor beide elementen.

Ik heb een dubbele slimline kaart gemaakt. Als basis sneed ik zwart cardstock en vervolgens heb ik de matlaag 0,5 cm kleiner gemaakt. Het design papier heb ik daarna ook weer 0,5 cm kleiner gemaakt. 

Voor deze kaart heb ik alleen met producten uit de Christmas Spectacular collectie van 49 And Market gewerkt. 
Op he design papier heb ik een RubOn aangebracht van de Candy Cane.





Voor de opbouw van de kaart heb ik de Laser Cut Elements gebruikt, de Ephemera Bits en de Postage Washi tapes.


En dan is dit het eindresultaat voor de eerste kerstkaart van de 12 Months of Christmas.


Ik hoop jullie hiermee geïnspireerd te hebben om ook mee te doen met de 12 Months of Christmas. Dan heb je aan het einde van het jaar geen (of minder) stress om je kerstkaarten af te hebben. 

Alle producten die ik heb gebruikt, vind je in de webshop door op de afbeeldingen hieronder te klikken.

Heel graag tot de volgende keer!