Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 20 augustus 2018

#HVZomerMarathon2018 - Challenge 15 - dieren

Vandaag mag ik de 15e challenge bekend maken voor de #HVZomerMarathon2018,
Het thema is: Dieren.

Het is de bedoeling dat je dieren verwerkt op je creatie. 
Dit kan met een stansmal, knipvel, mask stencil , stempel of metalen figuren.
Ik ben erg benieuwd wat jullie er deze keer van maken!

Ik heb voor deze challenge als basis de box card mal van Marianne Design gebruikt. 


Allereerst heb ik de basis gestanst uit kraft cardstock. Zodat de basis stevig is. 
Bij de box card mal van Marianne Design zitten verschillende onderdelen. Hieronder zie je de onderdelen in het zwart. De basis mal stans je 2 keer uit kraft Cardstock. Dit is te zien in de afbeelding hieronder bij het witte en grijze gedeelte.

Ook is er een heel handig filmpje waarin je kunt zien hoe de box card mal wordt gemaakt.

Afbeeldingsresultaat voor marianne design box card
Met designpapier van Noor! Design ( Falling leaves) kregen de voor- en achterkant meer kleur. Omdat ik designpapier wilde gebruiken heb ik de mal nog 2 keer uit gestanst. 1 keer het geheel en 1 keer met het middenstuk eruit zoals op de afbeelding hierboven.
Vervolgens heb ik alle randen voorzien van distress oxide ( vintage photo) en vast geplakt op het kraft cardstock.


Tijd voor de decoratie. 
Ik heb voor de meeste stansmallen gebruik gemaakt van het matching colour papier autumn van Joy crafts (6011/0537). Daarnaast heb ik nog wat rest stukjes cardstock gebruikt.
Bij het box card mal zit een smalle stans, deze zorgt ervoor dat je diepte kunt creƫren in de box.
Tegen dit gedeelte kun je dingen tegen aanplakken.
Ik heb de smalle stans 4 keer gestanst uit kraft cardstock. 
Om het kraft papier te bedekken heb ik hier een grasrand (Marianne Design Craftables CR1355) en paddenstoelenrand opgeplakt.



Op mijn kaart kun je zien dat ik veel bomen heb gestanst. Ik ben per laag mijn box gaan opbouwen. Dit doe ik van achter naar voren. 
Op de achterste laag ( tegen de achterkant) heb ik bomen (Joy Crafts Winter Whishes 6002/0928) en 2 hertjes (Amy Design ADD 10115) geplakt.
Deze bomen komen bij elke laag weer terug.

Bij de 2e laag heb ik de bomen geplakt en het vosje. Het vosje is van Noor Design, de mon ami fox.
Het vosje heb ik tegen de gras rand aangeplakt. 

Bij de 3e laag heb ik een paddenstoelenrand van Noor Design (6002/0317) gebruikt.
Om te zorgen voor meer kleur heb ik de paddenstoelen uit meerdere kleuren gestanst. 
Ik gebruik de groene laag als basis en kan hier vervolgens meerdere lagen overheen plakken.
Ook is er nog een uil in de boom gevlogen. Deze uil hoort ook bij de mon ami stansjes van Noor Design (6002/0965).

Bij de laatste laag , de 4e,  heb ik weer een grasrand en wat bomen geplakt.
En hier liggen 2 hertjes lekker in gras. Deze hertjes zijn van Noor Design uit de serie: Happy Holidays. 

Eerder in dit bericht  vertelde ik al dat ik een voor- en achterkant heb gestanst. Tegen de voorkant heb ik ook nog een paddenstoelen rand en bomen geplakt.
Ik merkte dat de lagen niet meer evenwijdig stonden aan elkaar. Dit heb ik opgelost door aan de onderkant tussenstukjes te plakken.



Als laatst heb ik nog een paar pompoenen (Noor Design Autumn 6002/0969) op de voorkant geplakt, wat bladeren aan de takken van de bomen geplakt en een paar vleermuizen laten vliegen door het bos. Deze vleermuizen heb ik uit designpapier geknipt.


Al met al is het een drukte in het bos, maar wel een gezellige drukte!

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren voor de challenge 'dieren'.
Ik ben erg benieuwd naar jullie creaties!

Heel erg bedankt voor het lezen van de blog!
Liefs Lisanne




Alle gebruikte materialen zijn te koop bij www.hobbyvision.nl .Als je op de afbeelding hieronder klikt, kom je meteen bij het juiste product! 

Marianne Design - Craftable - Box card  Joy! Crafts - Kraft cardstock - A4 Noor! Design - Paperpad A4 - Falling Leaves   Joy! Crafts - Paperpad A4 - Autumn/Halloween Uni Stansmal Amy Design - The feeling of Christmas - Christmas reindeers Noor! Design - Mon Ami - Vosje  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Autumn - Herfstbedeltjes Noor! Design - Happy Holidays - Hertjes Distress Oxides Ink Pad - Vintage Photo Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue      

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Leuke thema weer en prachtige kaart! Groetjes Betha

merly zei

ben hier om te getuigen naar wat deze grote spreukgieter voor mij heeft gedaan. Ik geloof nooit in spellen met betovering, totdat ik in de verleiding kwam om het te proberen. Ik en mijn man hebben veel problemen gehad om samen te leven, hij zal me niet altijd gelukkig maken omdat hij verliefd is geworden op een andere dame buiten ons huwelijk. Ik heb mijn best gedaan om ervoor te zorgen dat mijn man deze vrouw verlaat, maar hoe meer ik tegen hem praat. hoe meer hij me verdrietig maakt, dus mijn huwelijk viel in een scheiding omdat hij me geen aandacht schenkt. Dus met al deze pijn en angst besloot ik contact op te nemen met deze spreukgieter om te zien of dingen weer tussen mij en mijn man kunnen trainen. deze betovering DR PEACE vertelde me dat mijn man echt in een grote puinhoop zit, dat hij een charmante magie is geweest, dus hij vertelde me dat hij alles weer zoals gewoonlijk zou doen. hij ging verder en gooide de betovering voor mij, na 3 dagen wierp hij de betovering op mijn man hij veranderde volledig hij kwam mijn excuses aanbieden aan en zei hoe hij me behandelde dat hij niet wist wat hij aan het doen was, ik en mijn man zijn weer bij elkaar Ik wil Dr. PEACE echt bedanken dat hij mijn man terug heeft gekregen, ik wil dat iedereen contact met hem opneemt voor degenen die problemen hebben in verband met het huwelijk en relatieproblemen, hij zal het voor je oplossen. Het e-mailadres is hier: doctorpeacetemple@gmail.com
WhatsApp: +2348059073851
Viber: +2348059073851