Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 10 augustus 2018

#HVZomerMarathon2018 - Challenge 12 - Roze, blauw en paars

Het is alweer tijd voor de 12e challenge van de #HVZomerMarathon!
Vandaag daag ik jullie uit om de kleuren 'roze, blauw en paars' te verwerken op je creatie. 
Het is daarbij toegestaan om daarnaast ook andere kleuren te gebruiken.


Voor deze challenge heb ik deze kaart gemaakt. Bij deze kaart staat de So Spring lijn van Studio Light centraal. Ik vind dit een erg mooie lijn en daarbij zitten ook de kleuren van de challenge in deze lijn!

Ik heb als basis gebruikt gemaakt van een shape art mal van Dutch Doobadoo en wit cardstock. 
Op het witte cardstock heb ik designpapier uit de prachtige lijn van Studio Light gebruikt ( So Spring ppss76).
Ook heb ik nog een recht stuk met wit cardstock en designpapier over de basis mal geplakt. 
Dit zorgt voor een onderbreking en het heeft de kleur blauw.

Met een blauwe mal van Noor Design en een afbeelding uit de stansvellen van Studio Light ( So Spring).
Daarnaast heb ik nog een mooie stans met  bladeren (Noor Design) gebruikt.

Met Flower Foam en de heattool hebi k nog een witte bloem gemaakt.
Ook zijn er nog een aantal andere bloemen te zien. Een aantal van deze bloemen komen uit de stansvellen van Studio Light. 
En natuurlijk nog een paar leuke bloemen.

Ik vind het zelf altijd erg leuk om een tekst toe te voegen en een aantal parels met de nuvo drops dus die heb ik ook nog toegevoegd.

Ik hoop dat ik jullie geïnspireerd heb voor de 12e challenge!

Ohja, ben je toch nog niet helemaal bekend met de challenge dan kun je hieronder nog wat informatie vinden.


Allemaal weer heel erg bedankt voor het lezen van mijn blog! En heel veel succes met de challenge.
Groetjes Lisanne Geerdink


Alle gebruikte materialen zijn te koop bij www.hobbyvision.nl en als je op de afbeelding hieronder klikt, kom je meteen bij het juiste product.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Frame Studio Light - So Spring - Stansvel EASY602 Studio Light - So Spring - Stansvel EASY608 Studio Light - So Spring - Stansvel EASY605 Studio Light - So Spring - Stansvel EASY607 Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue Studio Light - So Spring - Stansmal STENCILSS79 Noor! Design - Blauwe mal - Ovaal Sophia Noor! Design - Floral Fourishes - Large Flowers Noor! Design - Floral Flourishes - Swirl leaves Leane Creatief - Flower foam assortment set 6 white - green Papermania - Basics heattool - Pink (European Plug) Nuvo - Crystal Drops - Ivory Seeshell                 

Geen opmerkingen: