Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 23 augustus 2018

mini album camera

Goede morgen,


Vandaag is mijn dochter Naomi jarig, ze is 14 jaar geworden ! 
Ik heb voor haar dit album gemaakt zodat ze de foto's van haar verjaardag 
er straks zelf kan inplakken ! 
Ik heb het aan de binnenkant vrij leeg gelaten zodat ze er zelf nog alle kanten mee op kan.




                                          Op de tabs en labels is ruimte om wat op te schrijven.




Van de voorkant heb ik een camera gemaakt, met een oude blister verpakking, hier heb ik een schuddoosje van gemaakt. Daaronder heb ik een stempel gebruikt icm met de stempelhulp zodat hij goed op het papier over komt, de tab die er rechts boven uit steekt heb ik met de tab punchbord gemaakt. De labels binnenin (achter de foto) met een pons van vaessen  creative

(De takken en bloemen voorop zijn van Marianne design en de grote 6-hoek is van studio light 2.0)




Wat heb ik gebruikt:

Vaessen Creative - Love It Punch - 3-in-1 Hang-Tag Marianne Design - Design Folder - Tropical Leaves CraftEmotions - Clearstamps A6 - Handletter Just be You Nellie Snellen - Stamping Buddy Pro Nellie Snellen - Spare magnets for Stamping Buddy Memento Dew Drops - Complete set incl opbergkoffer The Cinch - Bindery Tool - We R Memory KeepersWe R Memory Keepers - Cinch Wires 1We R Memory Keepers - Cinch Wire CutterWe R Memory Keepers - Tab Punch Board

Noor! Design - Paperpad A4 - Tropical Summer Doodlebug - Cute Clips - Flamingo`s28 Lilac Lane - Tin with Sequins 40g - Spring ButterfliesCraftEmotions - Karton Glad - wit

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuk om zo'n albumpje te maken voor je jarige dochter! Zal ze denk ik super hebben gevonden! groetjes Betha