Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 27 augustus 2018

mintay album




Hoi wat leuk dat je weer even komt kijken!



Ik kwam op pinterest weer een leuk albumpje tegen!
en of je deze nou links of rechts open klapt er valt elke keer weer een leuke kant te zien,
met hier en daar en label!





Welk papier je ook gebruikt van Mintay, alles is even leuk en kleurig.
Voor dit boekje heb ik TOGETHER gebruikt.


Aangezien ik niet altijd bijpassende foto´s heb, heb ik laatst bedacht dat ik
op pinterest foto´s zoek die echt perfect bij mijn papier passen!
Omdat ik het gewoonweg niet mooi vind als je een album zonder foto´s laat zien.



Ik heb alle kanten bewerkt met stempels en zwarte inkt.
Ook heb ik witte gesso een beetje verdunt met water en hiermee heb ik alles gespettert.



Ik heb de mooie bloemenstans gebruikt van studiolight,
hier en daar heb ik wat blaadjes tussen gestoken en een stukje katoen koord maakt het net even af.


Ook de leuke tekst stickers van Tim Holtz zijn altijd erg leuk te gebruiken in albumpjes.


Soms is het papier te mooi om er veel op te plakken.





Bi het mooie papier zaten ook wat plaatjes, hier heb ik een eyelet ingedaan met een lintje en je hebt al een supermooie tag.


Hier onder kun je zien hoe de 2 kanten eruit zien als je het albumpje helemaal open klapt.





Ik hoop dat je het weer leuk vond om te kijken wat ik heb gemaakt en graag tot een volgende blog!
hieronder kun je nog even zien wat ik allemaal aan materialen heb gebruikt.
liefs Peggy


Katoenen Koord - 1 MM - Wit Paperpad Mintay - Together 30,5 x 30,5 cm - MT-TOG-07  We R Memory Keepers - Eyelets Standard - Aqua  Tim Holtz - Sizzix Paper Punch - Leaf - Medium 660162  Tim Holtz - Idea-Ology - Spiral Bound Sticker Book - Snarky
Papicolor - Project Color Cards 102x152mm - Recycling black  Finnabair Art - Heavy Gesso - 8.5oz - White  Stempelinkt - Brilliance - Dew Drop Graphite Black  Plak Parels 50 stuks - Baby Blauw  Vaessen Creative - Papiersnijder + riller - 30,5x11,5cm - 12x4,5







Geen opmerkingen: