Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 13 april 2017

Bear Emily

Zoals ik in mijn vorige blogpost al vermelde ben ik druk aan het haken. 1 van de projecten die ik ook alweer een tijdje geleden heb afgerond is deze super leuke Funny's Haken - Bear Emily. Is ze niet súper cute?


Deze pakketten zijn echt zo ideaal, want alles zit er compleet in. Haakgaren, accessoires, vulling & de beschrijving. Het enigste wat je zelf toe hoeft te voegen is een haaknaald nummer 3.

Deze pakketjes zijn ook erg leuk om zomers achter het huis te haken, of om als cadeau te geven aan iemand ipv bijvoorbeeld een bos bloemen :-) Ik heb er in ieder geval weer ontzettend veel plezier aan beleefd om te haken. Bear Emily houdt inmiddels trouw de wacht in de etalage van HobbyVision.

Ik wens jullie allemaal nog weer een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:


Haakpakket Funny - Bear Emily Clover - Amour Haaknaald - 3.0 mm

2 opmerkingen:

Erni zei

ich werd verrückt ,ist das süß !! einfach entzückend !! liebe Grüße,Erni

Dora zei

Super leuke beer gehaakt