Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 29 april 2017

Thank you

Hallo,

Ik mag weer op het hobbyvision dt blog, een creatie laten zien. Ik laat een kaart zien met nieuwe spulletjes die uit zijn gekomen van Studio light. Het blijft maar doorgaan met nieuwe spullen van Studio light. Deze week zijn er weer geweldig mmoie nieuwe paperpads uitgekomen. Het designpapier van deze kaart komt dan ook uit een van de nieuwe paperpads


Ook zijn er nieuwe basis stansmallen uitgekomen. Een van de nieuwe basisstansmallen is deze randmal. Het leuke van deze mal is dat er twee onderdelen in zitten; de rose buitenkant is apart en de witte bloemenrand is apart. Je kunt dus het bloemen gedeelte evt dan ook op een andere manier op een kaart aanbrengen.


Hier kun je goed zien hoe mooi het designpapier is. Het designpapier is perfect te combineren met de uitdrukvellen van de spring celebrate lijn. Leuk he, die tulp zo. Ook die komt uit een uitdrukvel van de celebrate spring lijn.

Voor deze foto geldt eigenlijk hetzelfde als bij de bovenste foto, maar ik wilde jullie deze foto niet onthouden.

Een van de nieuwe basisstansmallen is te zien op onderstaande foto. Wat een mooi fijn patroontje he? dit is nu al 1 van mijn favorieten.

De spulletjes die ik heb gebruikt zijn:

Studio Light - Basics - Cutting & Embossing stencil - STENCILSL44 Studio Light - Basics - Cutting & Embossing stencil - STENCILSL43 Paperpad Studio Light - PPSL49    Studio Light - Celebrate Spring - Stansvel A4 EASYCS564  Studio Light - Celebrate Spring - Stansvel A4 EASYCS563

Studio Light - Celebrate Spring - Stansvel A4 EASYCS555  Studio Light - Celebrate Spring - Stansvel A4 EASYCS557

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.

Liefs,
Karen






Geen opmerkingen: