Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 5 april 2017

Funny`s haken

Het is alweer ruim 3 maanden geleden dat ik mijn laatste blogbericht heb getypt. Helaas heb ik ook al 3 maanden niks geen kaarten kunnen maken. 

(Even in het kort voor degenen die mij niet op Facebook volgen: 17 december ben ik gevallen en heb daarbij mijn bekken op 4 plekken gebroken, een erg gecompliceerde breuk, en ook beide heupen zwaar gekneusd. Inmiddels ben ik nog steeds druk bezig met revalidatie, lopen lukt met een paar pasjes en zitten lukt helaas nog steeds maar een kwartier. Ik lig dus nog heel veel plat, kaarten maken zal dus nog op een laag pitje staan de komende maanden. De prognose is dat ik heel 2017 nog wel druk bezig zal zijn met revalideren.)

Ik heb afgelopen tijd wel diverse creaties gehaakt, dit lukt gelukkig wel liggend in mijn bed. Deze gehaakte creaties zal ik nog even op mijn blog laten zien.


Dit is een Funny's haken pakket. Dit zijn complete pakketten inclusief garen, accessoires en het patroon. Het enigste waar je nog voor moet zorgen is een haaknaald nummer 3 of 3,5.

Dit zijn ook leuke setjes om mee te nemen op vakantie of met de zomer voor de deur om ze lekker buiten te haken. Je hoeft hier niet veel haakervaring voor te hebben, als je vasten kunt haken, kunt meerderen en minderen dan kom je al een heel eind :-)

Dit set is de Funny Snail Suzy, is ze niet super cute?? :-)


Ook de kralen, het organzalint en alles zit in dit pakket.

Inmiddels zijn er al veel meer leuke Funny pakketten te verkrijgen, deze kun je allemaal in de webwinkel vinden.

Dit is even weer mijn eerste blogpost, binnenkort laat ik nog wat meer gehaakte creaties zien :-)
Ik wil jullie weer bedanken voor jullie bezoek aan mijn blog. Wens jullie allemaal nog een hele fijn en gezellige dag.


De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


Haakpakket Funny - Snail Suzy Clover - Amour Haaknaald - 3.0 mm

2 opmerkingen:

Daphne zei

Sjonge jonge, ik volg je inderdaad niet op Facebook en wist dus niet wat er aan de hand was/is.
Klinkt heel heftig allemaal.
Probeer positief te blijven en luister goed naar je lichaam en je behandelende artsen/therapeuten.
Het zal niet meevallen, maar blijf je op het eindpunt richten!!!
Heel veel sterkte.

Gelukkig lukt het haken wel en heb je daar, zo te lezen, ook veel plezier in.
Deze creatie is wel heel erg schattig!!
Zet hem maar naast je bed, dan kun je er steeds van genieten.
Wat een schatje is ze.

Lieve groet, Daphne

Freubelmina zei

Ik had het oo Facebook inderdaad al gelezen, echt vreselijk hoe jij zo ongelukkig gevallen bent en wat een lange weg heb je te gaan,echt heel erg vind ik het voor je!! Je haakwerkjes zijn schitterend, deze is ook weer leuk,echt een schatje. Sterkte met alles!
Fijne avond, liefs Wilma