Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 15 april 2017

challenge reminder

Elke maand hebben we een leuke challenge voor jullie.
Deze maand is het aan de hand van een sketch die Janet maakte. Je kunt nog meedoen tot 18 april.

Mijn uitwerking van de sketch is deze kaart:


De kaart is een top vouwkaart. 
Als uitgangspunt nam ik een afbeelding van Mattie. Deze vind ik zo natuurgetrouw en zo mooi. De afbeelding heb ik op de basis cirkel geplakt.
Het was even flink zoeken naar passend designpapier maar uiteindelijk vond ik papiertjes van Pion Design het mooiste erbij passen. Het rode komt uit de serie "To my Valentine" en de andere papiertjes zijn van "Shoreline Treasures".
Bij de rietpluimen links prijkt de schitterende waterlelie van Petra. Bij het riet rechts staat de gans voor het hek. En bovenaan vliegt een meeuw. De gans en meeuw heb ik met inktjes bewerkt zodat ze lijken op de vliegende eenden van de afbeelding.
Op de rietpluimen zitten waterdruppels die ik maakte met de transparante parelpen van Viva Decor. 
Langs de randen van de kaart en designpapiertjes heb ik wat witte gesso van Dutch Doobadoo gesmeerd. Achter de zijkanten van de kaart heb ik de mooie border van Petra gedaan. 
Doen jullie ook gezellig mee?


De gebruikte materialen zijn allen te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Scrappapier PION Design - Shoreline Treasures - 6    Knipvel Marianne Design - Mattie`s winter animals - Hedgehogs    Marianne Design - Collectable - White Picket Fence    Craftable - Tiny`s Ocean set    MD Craftables - Basic Round    Creatable Marianne Design - Petra`s Waterlily    Creatable Marianne Design - Petra`s Beautiful border    Creatable Marianne Design - Mother Goose    Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

2 opmerkingen:

Caroline zei

Wow, wat een mooie kaart. De waterdruppels vind ik zo mooi. Zet hem meteen op mijn lijstje.... de randmal is trouwens ook prachtig.
Een heel mooi geheel zo!
Groetjes Caroline

Ela zei

Prachtig tafereeltje! Groetjes Ela