Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 16 april 2017

make over



Hallo allemaal,

Een tijdje terug had ik dit notitieboek gepimt met witte gesso en diverse
accessoires erop. Daarna met een inktspray op kleur gebracht.



Maar persoonlijk vond ik hem wat aan de felle kant, en dus heb ik hem een 
make-over gegeven. Het geheel heb ik in de zwarte gesso gezet en vervolgens
heb ik er wax van finnabair overheen gedaan.



Dit heb ik zowel met een brede kwast als met mijn vingers gedaan.
De drie kleurtjes wax heb ik door elkaar gebruikt zodat ik een mooi metalen effect kreeg.
De kleurtjes die ik gebruikt heb zijn:  Old silver, White gold en aged Brass.



En dit is dan het eindresultaat.
Ik ben er blij mee, want het is zo veel rustiger dan de gekleurde versie.



En zo zie ja, ook als je iets niet mooi vind, er is altijd wel een oplossing hihi.
En weet je wat ook leuk is van deze wax??  Je kan er ook mooie oude potten mee pimpen.
Even zwarte gesso erop en poetsen maar met de wax ;)



Dutch Doobadoo - Gesso Black 250 ml Finnabair Art Alchemy - Metallique Wax .68 Fluid Ounce - Vintage GoldNotitieboek kraft - afmeting A5 - 15 x 21 cm  Decorative Fishnet - Neutral Noor! Design - Under the Sea - Koraal  Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Bubbles 3

4 opmerkingen:

Marga's place zei

Mooier dan de eerste!

hetty roolaart zei

ik vind hem inderdaad veel mooier dan de eerste .

Unknown zei

stunning do you have a tutorial for the first one please?

Anoniem zei

Het is super mooi gemaakt Janet,knap gedaan hoor!
Ik vind het prachtig!
Groetjes Jannie