Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 1 april 2017

Lokwinske

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag laat ik jullie een nieuwe creatie zien die ik met 
de Dutch Card art "Bottle label 2" gemaakt heb.



Ik heb eerst de label uit wit karton gesneden en vervolgens het design papier erop.

Ik heb hierbij het prachtige papier "Carpe Diem" van Noor! Design gebruikt.

Links boven heb ik het hartje van Noor! Design schuin neergelegd. Het middelste gedeelte is bewerkt met design papier.

Hierna heb ik een stukje ribbelkarton opgeplakt. Deze heb ik uiteraard weer bewerkt met Gesso :)

Hierop weer een stukje design papier, waarachter nog een stukje verbandgaas verwerkt is.
Hierop heb ik nog een sending messages postmark van Noor! Design gestempeld.
Aan de rechterkant heb ik een strik gemaakt van wit organza, hierop nog een strike van touw.

Het plaatje heb ik gemat op een ovale mal van Noor! Design.
Deze heb ik liggend gebruikt.

De takjes onder het bloementoefje is een vintage flourishes van Noor! Design.

Rechtsonder heb ik nog een paar plakparels gedaan.

Boven op het hart heb ik nog een paar hartjes van Dutch Cardboard art gedaan.

En ja ... dan ook nog een Friese tekst erop, deze is van Marianne Design, hoe gaaf is dat :)

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Bottle Label 2  Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Harten  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Open Hart met vlinder  Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Blauwe mal - Ovaal + Poinsettia  Noor! Design - Paperpad Carpe Diem A4  Noor! Design - Vintage Flourishes - Leaf 1  Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn  Marianne Design - Clearstamp - Friese Woorden  Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml  Klosje jute touw 25 gr.  WOC Flowers - Deep Red Mullberry Paper Aster Daisy

1 opmerking:

Cobie zei

Schitterend!
Groetjes Cobie