Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 25 september 2019

Home for Christmas

Hallo allemaal,

Deze keer ben ik aan de gang gegaan met het mooie kerstpapier van Mintay Home for Christmas. Als basismodel heb ik de shape art mal wolk Amy van Dutch Doobadoo genomen. Op kraft heb ik de grootste maat getekend en geknipt en een maat kleiner op designpapier overgenomen. Dit alles heb ik herhaald met de een na kleinste en kleinste maat van de mal.


Het kleinste formaat heb ik links en rechts gerild en gevouwen en op de beide kanten nog een designpapier geplakt.  Achter dit deel heb ik een breed stuk lint geplakt wat later wordt gestrikt. De randen heb ik gedistresst en wit gemaakt met gesso. Van het plaatje uit het designpapier heb ik nog een label gemaakt en dit versierd met lintjes.



Achter het middendeel zit een stans van StudioLight en over de hele breedte een stuk jute. Achter de flapjes van het middendeel heb ik een uitgeknipte krans van designpapier geplakt.




Rechtsachter het middendeel heb ik het label gestopt en nog een plaatje.



Links naast het middendeel, onder de bloem zit een mal van Joy Crafts waarvan ik de sterretjes blauw heb gemaakt met distress oxide Tumbled glass. Die mooie kerstster/poinsettia van Craft Emotions is uitgestanst uit wit cardstock en op kleur gebracht met metallic paint van Finnabair en als afwerking met gesso de randen wit gemaakt . In het midden zitten wat rode mini kraaltjes.
De tekst Home for Christmas komt uit het randje onder het designpapier.

Leuk dat jullie elke keer langskomen kijken.



Alle produkten zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Als je hieronder op het produkt klikt kom je vanzelf op de goede plek in de webwinkel.
Joy! Crafts - Cutting & Embossing Stencil - Bille's border Sterren Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Wolk Amy Paperpad Mintay - Home for Christmas 30,5 x 30,5 cm - MT-HFC-07 Studio Light - Winter Trails - Stansmal STENCILWT103 

Stansmal CraftEmotions  - Kerstster / Poinsettia Distress Oxides Ink Pad - Tumbled Glass Finnabair Art Alchemy - Acrylic Paint - Metallique - Rustique Brown Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Florence - Kraft papier 300grams - 30,5 x 30,5 - 20 vel

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooie kaart! Groetjes Betha