Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 19 september 2019

Merry Christmas

Hallo allemaal

Deze keer laat ik jullie de eerste kerstkaart van dit jaar zien. Als basis heb ik de shape art mal kruis van DutchDoobado gebruikt. De grootste en de een na kleinste maat heb ik overgenomen op off white Cardstock. Deze beplakt met met designpapier Christmas Season van Maja Design.


Daarna heb ik die mooie nieuwe stans van NoorDesign genomen en uit hetzelfde kleur cardstock de grootste en 2 kleine mallen gestanst. Uit het designpapier komt ook die leuke zittende dame. Met de sterrenstans van JoyCrafts heb ik een witte en een groene gestanst.



Uit de nieuwe lijn van StudioLight Snowy afternoon heb ik die leuke blaadjes stans gebruikt. Rechtsonder in de hoek een leuke bloementoef met wat leuke besjes gemaakt.



Die grote bloem heb ik gemaakt met de Large Sweet Peony stans van Heartfelt Creations. Dit is een erg mooie stans waar je verschillende soorten bloemen mee kunt maken. De bloem is gestanst uit glad wit cardstock en heb ik op kleurgebracht met Aged Mahogany Distress Oxide.



Onderaan elk vel designpapier zit een strook die je ook heel goed kunt verwerken op je kaart. Ik heb daar de tekst Merry Christmas en a Happy New Year uitgeknipt en op de kaart geplakt. Achter het middengedeelte heb ik nog een leuk kaartje gestoken.

Bedankt voor het langskomen.



Alle gebruikte produkten zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Als je op de afbeelding hieronder klikt, kom je meteen op de juiste plek in de webwinkel.

Distress Oxides Ink Pad - Aged Mahogany Joy! Crafts - Cutting & Embossing Stencil - Bille's border Sterren Heartfelt Creations - Cut & Emboss Dies - Large Sweet Peony Studio Light - Snowy Afternoon - Stansmal STENCILSA220 Scrappapier Maja Design - Christmas Season - All Wrapped Up Scrappapier Maja Design - Christmas Season - Advent Scrappapier Maja Design - Christmas Season - All Wrapped Up Noor! Design - Blauwe mal - Valerie frame Distress Oxides Ink Pad - Aged Mahogany Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Kruis 

2 opmerkingen:

pethi zei

replica bags nyc gucci replica m2b29z4b33 replica bags toronto replica bags philippines hermes fake a8n03o6l59 replica bags near me replica bags seoul read the article d7t41g8m62 replica bags wholesale mumbai

theaut zei

w6i24m4p44 c2c91h0x47 v9d30t4z09 l8u64d3c28 e6t03b6h89 d3o47c7m24