Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 2 maart 2020

Als je diep zoekt, vind je wel wat. - scrap lay out English Garden


Hallo allemaal,

Vandaag een scrap lay-out van 1 van mijn foto`s met de English Garden lijn van Studio Light.


De basis is een groot vel van de English Garden met daarop nog een groot vel, maar deze heb ik iets kleiner gesneden. Deze heb ik op diverse plekken ingescheurd zodat de onderste zichtbaar wordt.
Daarna ben ik heel veel rozen gaan stansen en diverse blaadjes, allemaal uit deze lijn.


Het stansen heb ik uit aquarel papier gedaan en daarna heb ik ze op kleur gebracht met 
spray`s van Lindy`s.

Eerst heb ik achter de foto nog een stuk designpapier geplakt waar ik punten in heb geknipt.
Daarna de foto er op geplakt en alle bloemen erop verwerkt.
Tussen de bloemen de diverse blaadjes en als laatste nog wat crackle stempels her en der op de pagina. Langs de randjes zit nog wat witte structuurpasta en er zitten nog wat witte inkt spetters op.




Studio Light - English Garden - Stansmal STENCILEG239 Studio Light - English Garden - Stansmal STENCILEG237 Studio Light - English Garden - Stansmal STENCILEG240 Studio Light - English Garden - Scrappapier 30,5 x 30,5 cm - SCRAPEG56Studio Light - English Garden - Die-Cut Book  15 x 15cm - EASYEG659 Lindys Stamp Gang - Starburst - Magnolia Magenta Gold Lindys Stamp Gang - Starburst - Sweet Violet Purple TealFlorence - Aquarelpapier Smooth 200g - Intense White - A4 - (x100)