Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 10 juni 2020

FacebookLIVE- Steampunk!

Lieve lezer(es),

Steampunk! Wat is dat nou eigenlijk? Het is een fantasiestroming die het Victoriaanse en industriële tijdperk met elkaar combineert. De stroming is in de jaren 80 ontstaan las ik. Denk vooral aan veel klokken, ouderwetse vliegbrillen, zeppelins, tandwielen en dergelijke. 

Veel merken spelen in op de trend en Hobbyvision heeft er dan ook veel van in het assortiment. Met een aantal artikelen ben ik aan de slag gegaan en ik heb er tijdens de FacebookLIVE van dinsdag 26 mei 2020 een bladzijde mee gemaakt in mijn A5 art journal van Jenine's Mindful Art collectie.


De basis is gemaakt met het Steampunk stencil van Stamperia; ik heb het stencil zowel met modelling paste als met Distress inkt gebruikt. De kleuren zijn gemaakt met Lindy's squirts en ik heb het chipboard van Pronty by Jolanda de Ronde bewerkt met WOW embossing poeder en Lindy's embossing poeder. 

Je kunt de opbouw van de bladzijde hier nog eens nazien:



Tot de volgende keer!
Liefs, Reanna


Hierbij de link naar de gebruikte (en extra) artikelen:

8 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Heel mooi gedaan 🤗 zei

Heel mooi gedaan 🤗

JanniedenButter zei

Echt super leuk Reanna!
Heel leerzaam weer dankjewel!
Wil je eens uitleggen van de
foto op een label hoe je dat uitprint.
Heb je daar een speciale telefoon voor nodig?
Groetjes Jannie

hellendegraaf@gmail.com zei

Heel erg mooi

Reanna van Haren zei

Dank je!

Reanna van Haren zei

dank je wel!

Reanna van Haren zei

foto op een label, even denken wat je bedoelt.... ik print zelf foto's uit via mijn Canon Selphy 1300 en dat doe ik inderdaad via de Selphy app op mijn telefoon. Ik vind dat fijn. De foto's plak ik ook op labels soms. Bedoel je dat?

Reanna van Haren zei

dank je!