Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 28 juni 2020

FB live: mini album met Stamperia Sea World

Lieve lezer(es),

Een album maken.... voor mensen die dat al doen is dat haast 'appeltje, eitje', maar voor mensen zoals ik, die dat eigenlijk nooit doen, is het bést iets waar je tegenop kunt zien.

Een tijdje terug kocht ik de Crealies mini album stans. Wat denk je, geweldig! Supermakkelijk (nadat ik ontdekt had waar welke stans voor was). Feitelijk de grootste stans meerdere keren stansen met stevig papier, vouwen en tegen elkaar aan plakken - basis klaar. Wow! Daarna bepaal je zelf hoe breed je bladzijden moeten zijn, snijden en klaar. Goed, ok, dat kan ik ook dacht ik en dus ging ik (vreselijk nerveus) voor de eerste keer op deze manier een album maken in notabene een FB live. Achteraf denk ik, hoe heb je dat gedrufd? Maar weet je, het ging prima. Het is echt heel goed te doen zonder al te veel rekenen en zo. 

Dat ik een Stamperia fan ben is denk ik inmiddels wel duidelijk.... Ik had het Stamperia Sea World papier in huis en besloot om dat te gebruiken voor het album. Mijn bladzijden heb ik 14 cm breed gemaakt (de bladzijden zijn 16,5 cm hoog omdat dat de hoogte van de stans is, dat zou je kunnen inkorten natuurlijk) en ik heb elke hoek geponst met de ticketpons van Vaessen voor een speels effect. De bladzijden heb ik op 3 punten tegen elkaar aan geplakt om een opening voor een pocket te behouden. In elke opening zit nu dan ook een groot label met extra kleine labels erin  voor de leuk. 
Op een van de bladzijden heb ik een waterval gemaakt.

Voor de voorkant heb ik Stamperia stempels gebruikt, ook van Sea World. ZO gaaf, die stempels! Ik was echt blij verrast toen ik ze binnen kreeg.
De zijkant is steviger gemaakt door de stans uit het labelboek pakket van Art by Marlene te gebruiken.







Hier vind je het filmpje waarin ik dit album maak:


Zoals ik in het filmpje al zei; als ik dit kan, dan kan iedereen dit maken. Het hulpmiddel is gewoon zo makkelijk in gebruik.

Veel plezier als je ook aan de slag gaat om een album te maken en ik wens je een fijne dag toe!

Liefs, Reanna

Hier vind je de gebruikte artikelen:



6 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Je hebt er een mooi album van gemaakt.
Groetjes Miranda

Betha Horsmeier-Bouter zei

Mooi album! Groetjes Betha

Betina zei

supermooi album is het geworden, en wow, die stempel ...........

Reanna van Haren zei

Dank je!

Reanna van Haren zei

dank je!

Reanna van Haren zei

Dank je en die stempel is echt gaaf! Ik had geen idee dat die Stamperia stempels zooo mooi zijn.