Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 26 augustus 2019

Bloemenzee in mijn planner


-->



Vandaag laat ik jullie een layout zien van een pagina in mijn planner. Waarschijnlijk herkennen jullie de stijl van Ilse er doorheen, maar ik probeer toch altijd mijn eigen “luchtje” eraan te geven. Ilse en ik hebben het er weleens over gehad en we zijn er beiden van overtuigd dat ik vaak alles wat drukker en voller maakJ

Ik heb een Elizabeth Craft Designs planner… (vier inmiddels en vijfde is in bestelling). Ik vind ze zo mooi. Het is altijd een feestje om erdoorheen te bladeren.

Ik begon met een avondje stansenJ
Deze layout startte ik op het papier van Mintay (Wanderlust). Ik ben fan van Mintay!
Ik stanste met de ECD essential planner stans #6 deze layout uit.

Met de ECD pocket stans en met het papier van Denim Girls maakte ik nog een pocket. Ik had nog een restje van dat papier over en het paste er perfect bij.



Met de diverse stansen uit de Flower Power collectie van Hobby Vision maakte ik nog een hoop bloemetjes, blaadjes en swirls op wit cardstock en ook nog een border net de “under the sea” collectie van Noor. Uit dit witte cardstock heb ik ook nog een achtergrond gestanst die ik achter de foto plaatste.

Na het stansen ging ik met watercolor aan de slag. Ik gebruikte met name de lila, roze en paars kleuren voor de bloemen en allerlei soorten groen voor de blaadjes en de border (het koraal). Deze border kan je dus ook prima gebruiken om een bloemenveld mee te maken.


Terwijl de bloemen en blaadjes aan het drogen waren (aan de lucht, dat is het mooist), ben ik de layout verder gaan opbouwen. Eerst ging ik de foto matten. Ik gebruikte hiervoor geribbeld cardstock, een restje zwart waar ik een label van maakte en een tag. Ik wilde het ietwat rustig houden, omdat ik de bloemen nog wilde toevoegen.


Ik had alles opgeplakt en op de zwarte label “friends” geschreven met een chalkmarker en daarna heb ik de pocket gevouwen en opgeplakt. Van een restje cardstock heb ik lijntjes met een fineliner getrokken en opgeschreven waar deze foto van is. Ik heb deze met een supergave paperclip van Tim Holtz vastgemaakt.

Mijn bloemen en blaadjes waren inmiddels gedroogd en heb ik random opgeplakt. Ik heb niet eerst alles neergelegd, maar gewoon direct geplakt. Voor een speels effect plak je niet het hele bloemetje of blaadje vast, maar alleen een paar druppeltjes om het vast te maken is voldoende.

Daarna met de Nuvo aan de slag en de hartjes van de bloemen gevuld met een druppel goud. Met stickles heb ik het hart van de grote bloem laten glitteren.


Alles goed laten drogen voordat je het in je planner doet:)

 Hieronder volgt weer een lijst met producten die ik heb gebruikt. Als je erop klikt dan ga je direct naar de juiste webpagina. 

Tot de volgende keer.
Liefs







Link naar collectie bloemen en blaadjes stansen












3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Mizi Margueron zei

Ik werd drie jaar geleden gescheiden van mijn man. Er was geen communicatie tussen ons. Ik werd door families en vrienden geadviseerd om los te laten, het huwelijk te vergeten en verder te gaan met mijn leven. Ik wilde niet met iemand anders trouwen, want diep van binnen hou ik nog steeds van mijn man, ik had zoveel pijn en verward, totdat ik online een getuigenis las over hoe Drigbinovia een gebroken huwelijk herenigde met de hulp van zijn liefdesbetoverende krachten. Ik bleef zoveel getuigenissen lezen over hoe hij hielp de echtscheiding te stoppen en ex-geliefden van mensen terug te brengen, en mijn geloof werd vernieuwd. Ik moet onmiddellijk contact opnemen met Drigbinovia, een paar minuten later antwoordde hij mij en gaf ik instructies over wat ik moest doen, nadat hij twee dagen later aan de vereiste vereiste had voldaan, nadat hij de betovering had gecommuniceerd tussen mij en mijn man. om hem te vergeten en te vergeven. Mijn relatie is nu in balans en mijn man bleef elke dag van me houden. Zijn spreuken werkten geweldig en onze relatie is nu sterker dan voorheen, en niets kan ons weer scheiden Ik bezocht zoveel websites op zoek naar hulp, het was hopeloos, totdat ik in contact kwam met Drigbinovia, de echte man die me hielp mijn gebroken huwelijk te herstellen als je hebt een soortgelijk probleem in je huwelijk, je wilt dat je man of vrouw weer van je houdt, je hebt iemand van wie je houdt en je wilt dat hij of zij in ruil daarvoor van je houdt, je hebt een uitdaging in je. Drigbinovia spell templet is de oplossing en antwoord op uw probleem, neem vandaag nog contact met hem op via Email.doctorigbinovia93@gmail.com, u kunt hem ook bellen of hem toevoegen op Whats-app +2348144480786 dingen als vanzelfsprekend beschouwen en het zal van u worden afgenomen?

oma nel zei

Super edith.. de planner bij mij is nog erg leeg. Wel 2e aangeschaft. Omdat ik dingen wil scheiden