Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 22 augustus 2019

Mixed Media Whimsical Journal Page met Cindy



Hoi allemaal 😁
Weer even iets heel anders dan jullie van mij gewend zijn!
Ik heb aquarelverf laatst uitgevonden en merk dat ik het heerlijk vind om hier lekker mee te rommelen.
In combinatie met andere mediums wordt het helemaal leuk en écht Mixed Media. 


Voor deze pagina in mijn journal gebruikte ik naast aquarelverf ook CaranD'ache Neocolor II, kleurpotloden en Lindy's Magicals. Echt heerlijk om lekker mee te experimenteren.



Ik gebruikte het Tissue paper van Finnabair als basis en een paar woordjes uit het Art Daily stickerboekje. 


De combinatie van de verschillende mediums en het tissue papier vind ik echt heel tof! En de manier waarop de Neocolors, de aquarelverf en de kleurpotloden samenwerken verraste me echt. Dit ga ik sowieso vaker doen!

Bekijk de video op mijn YouTube kanaal CreativeCins 



Super leuk dat je even langskwam!